پایان فرار مرد اسیدپاش در تهران / پدر سنگدل تسلیم پلیس شد

اسیدپاشی در مسعودیه تهران رخ داد. در این اسیدپاشی 2 نفر آسیب دیدند. ماموران پلیس تحقیقات را برای عاملان این اسیدپاشی آغاز کردند. متهم پس از اسیدپاشی متواری شد و در ادامه بیشتر از این اسیدپاشی بخوانید.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، روز گذشته اسیدپاشی هولناکی در محله مسودیه به کارآگاهان پلیس آگاهی و محمد زارعی، بازپرس ویژه قتل شعبه 1 دادسرای امورجنایی تهران گزارش شد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

با اعلام این خبر نخستین تیم پلیس ظرف چند دقیقه در محل حادثه حاضر شد. کارآگاهان وارد خانه ای شدند که در آن اسیدپاسی صورت گرفته بود. ماموران به محض ورود با قربانیان اسید پاشی مواجه شدند. قربانیان مادر 45 ساله و فرزند 12 ساله بودند.بررسی های اولیه حکایت از آن داشت پدر خانواده پس از مراجعه به خانه برادرزنش روی دست،پا و صورت قربانیان اسید ریخته و متواری شده است.

اسیدپاشی هولناک در جنوب تهران

بدین ترتیب کارآگاهان مادر جوان که همراه با فرزندش قربانی اسیدپاشی شده بود هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: دخترم تازه نامزد کرده و پسرم 12 ساله  دارد. شب قبل از حادثه دخترم با نامزدش بیرون رفته بود اما دیر به خانه برگشت وقتی پدرش که خیاط است متوجه این اتفاق شد به من اعتراض کرد و با هم درگیر شدیم. به همین دلیل قهر کردم و از ورامین به تهران آمده و به خانه برادرم رفتم. شوهرم وقتی متوجه این موضوع شد با یک ظرف اسید به آنجا آمد و در پذیرایی نقشه شوم خود را اجرا کرد.

کارآگاهان در ادامه متوجه شدند مرد 50 ساله پس از ارتکاب جنایت با خودرویش متواری شده است. اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ادامه داشت تا اینکه متهم ساعت 16 روزگذشته با مراجعه به پلیس آگاهی تهران خودش را تسلیم ماموران کرد.

بنابراین گزارش، حال عمومی قربانیان اسیدپاشی به دلیل سطحی بودن سوختگی مساعد گزارش شده است و پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کدخبر: 743398 ویرایش خبر
لینک کپی شد
محمد نازی
آیا این خبر مفید بود؟