محاکمه 7 فروشنده شیر سمی به جای پاستوریزه ! / چند زن و بچه در یک قدمی مرگ !

فروش شیر پاستوریزه تقلبی اتهام باند 7 نفره ای است که شیرهای مسموم را به جای شیر پاستوریزه می فروختند.متهمان مواد سمی را با شیر مخلوط می کردند و به عنوان شیر پاستوریزه تقلبی می فروختند.اعضای باند فروش شیر پاستوریزه تقلبی شناسایی شدند.متهمان فروش شیر پاستوریزه تقلبی به زودی محاکمه می شوند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، باند 7 نفره ای که اقدام به تهیه و فروش شیرهای پاستوریزه تقلبی کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

این باند 7 نفره رانندگان تریلی بودند که با کلاهبرداری از یک شرکت شیر پاستوریزه،میزان 4 هزار لیتر شیر را از رانندگان این شرکت خریداری کرده بودند.

سپس شیرها را به یک باغ در شهریار منتقل کرده و در آنجا با مواد مسموم مخلوط کرده بودند و به عنوان شیر پاستوریزه به فروش رسانده بودند.

زمانی  که اعضای این باند شناسایی شدند،دو مخزن بزرگ شیر در باغ شهریار در حالی کشف شد که دو مخزن زنگ زده و بوی تعفن می داد.اعضای باند شیرها را در این مخازن ریخته و با مواد مضر مخلوط می کردند.

نتیجه آزمایش میکروب شناسی حاکی از آن بود که میزان میکروب وارد شده به این شیرها 20 برابر حالت معمولی است.

باند فروش شیرهای مسموم محاکمه می شوند

در گزارش اولیه تخلفات این باند نوشته شده است:«مشخص نیست چه مقدار از این شیرهای مسموم به دست زن و بچه مردم رسیده و آنها را مریض کرده است.»

متهمان به زودی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه می روند.

کدخبر: 727250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟