افشای راز قتل شوهر در صحنه خودکشی / زن جوان روی جسد شوهرش بتون ریخت

قتل مرد تهرانی به دست همسرش در جنوب تهران رقم خورد. در این پرونده زن جوان شوهرش را به قتل رساند و برای اینکه بوی تعفن جسد در ساختمان پخش نشود و راز این قتل پنهان بماند روی آن بتن ریخت. زن جوان پس از یک ماه از قتل شوهرش تصمیم به خودکشی گرفت و در آخرین لحظات که از مردم کمک می خواست راز این قتل را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 6 عصر جمعه 26 شهریور امسال را نشان می داد که ناگهان فریادهای عجیب زن جوانی در سکوت عصر در یکی از خیابان های وحدت اسلامی به گوش رسید.

زن جوان ادعا می کرد که با خوردن مایع لوله بازکنی اقدام به خودکشی کرده است و از اهالی محل درخواست کمک می کرد.

خیلی زود تیم های امدادی و ماموران کلانتری 116 مولوی با در جریان قرار گرفتن این خبر در محل حاضر شدند و این زن که رفتارهای مردانه داشت ادعا کرد که همسرش در خانه به قتل رسیده است.

قتل مرد جوان در خانه

زن جوان که صدا و رفتارهای مردانه دارد پس از اقدامات ابتدایی پزشکان برای درمان و نجات از مرگ به بیمارستان منتقل شد و این در حالی بود که همسایه ها از بوی تعفن که در ساختمان پخش شده بود اعتراض کردند که ماموران با هماهنگی  مقام قضایی برای تحقیق وارد خانه زن جوان شدند.

ماموران هر قدم که جلوتر می رفتند به بوی تعفن نزدیک تر می شدند تا اینکه وارد خانه شدند و با جسد مرد جوان که روی آن بتن ریخته شده بود و خشک شدن بتن نشان از گذشت چند روز از ماجرای قتل داشت.

همسرکشی در خانه

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس دشتبان از شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران و تیم پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شدند.

کارآگاهان در بررسی های ابتدایی با تخریب بتن ریخته شده روی جسد موفق به رها کردن جسد شدند و تحقیقات نشان از آن داشت که نزدیک به یک ماه از وقوع قتل مرد 38 ساله می گذرد.

بازپرس ویژه قتل پس از بررسی های دقیق از صحنه جرم دستور داد تا جسد مرد جوان برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.

زن جوان نیز در تحقیقات ابتدایی در بیمارستان ادعا کرده که پس از قتل همسرم از ترس ، راز این جنایت را پنهان نگه داشتم و برای اینکه بوی تعفن جسد در ساختمان پخش نشود روی آن بتن ریختم اما بی فایده بود و دنبال فرصت برای انتقال جسد بود اما به نتیجه ای نرسیدم و بخاطر عذاب وجدانی که داشتم اقدام به خوردن مایع لوله بازکنی کردم.

بنا بر این گزارش، زن جوان در بیمارستان تحت نظر پزشکان قرار دارد و پس از درمان برای تحقیقات بیشتر و بررسی علت و جزئیات قتل در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار می گیرد.

کدخبر: 721580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟