کتک زدن تهرانی ها زیر سر این مرد خشن بود / بازداشت شرور عربده کش

سرهنگ "غلامحسین زراعتکار" در تشریح جزییات این خبر گفت: اول هفته گذشته خبری در خصوص درگیری و عربده کشی و تخریب 2 دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله های حوالی خیابان باستان دریافت کردیم.

به گزارش رکنا، وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله  تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت به آدرس اعلامی اعزام که در بررسی اولیه و بازبینی دوربین های مداربسته مشخص شد سه نفر  سرنشین خودرو 206 که از اراذل و اوباش سابقه دار پایتخت بوده در حالی که شرایط عادی نداشته اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت نموده که در همین بین نیز به 2 تن  ازشهروندان حمله ور و انان را از ناحیه دست و صورت زخمی و2 دستگاه موتورسیکلت پارک شده در محل را تخریب و از محل گریخته اند.

عامل کتک زدن تهرانی ها بازداشت شد

سرهنگ زراعتکار با بیان اینکه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و  دستور دستگیری این افراد اخذ شد، بیان کرد: با انجام تلاش های شبانه روزی مخفیگاه عامل اصلی این درگیری در حوالی خیابان "کارگر" شناسایی و در عصر روز بیست و چهارم شهریور ماه در یک اقدام پلیسی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنست عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد ، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

کدخبر: 720772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟