همسرکشی به خاطر کینه از مادرزن/ کشف جنازه مریم در خانه ویلایی پدرش

همسرکشی در فیروزکوه اتفاق افتاد. مادر زن باعث این همسرکشی شد. متهم همسرکشی پس از 2 ماه دستگیر شد. متهم پس از همسرکشی همسر خود را در خانه پدرش دفن کرد. متهم همسرکشی به قصاص محکوم شد.

قصاص به خاطر قتل همسر 

رسیدگی به این پرونده از  دهم دی ماه سال ۹۳  به  دنبال شکایت یک زن میانسال آغاز شد. وی به پلیس گفت: دو ماه است از دختر ۳۰ ساله ام به نام مریم هیچ خبری ندارم.دامادم ادعا می کند دخترم را طلاق داده ولی اگر دخترم از همسرش جدا شده بود حتما پیش من می آمد.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد:  آخرین بار قرار بود خانه ای را که سه دانگ  آن به نام من و سه دانگ  به نام مریم بود بفروشیم. به همین خاطر به بنگاه رفتیم. اما آن روز میان من و دامادم بحث شد و دامادم قهر کرد و از بنگاه بیرون رفت. بعد از آن روز دیگر دخترم را ندیدم .داماد می گوید مریم را طلاق داده است اما گمان می کنم او دروغ می گوید .

به دنبال اظهارات این زن ،شوهر مریم به نام هومن بازداشت شد اما ادعا کرد از سرنوشت همسرش هیچ  اطلاعی ندارند و او را طلاق داده است.

 این مرد بعد از دعوا با مادرزنش ،زنش را خفه کرد

 در حالی که9 ماه از این ماجرا گذشته و پلیس دریافته بود خودرو مریم معامله شده است .هومن در  بازجویی‌های به قتل اعتراف کرد و گفت:ظهر چهاردهم آبان ماه  وقتی از بنگاه به خانه برگشتیم میان من و همسرم بحث شد. او شروع به داد و فریاد کرد و من از ترس آبرویم دهانش را گرفتم  و سپس با شال او را خفه کردم .من  جنازه اش را با کمک پسرعمویم در فیروزکوه دفن کردیم.

 به دنبال اظهارات تازه داماد پسر عمویش بازداشت شد اما گفت وقتی هومن به فیروزکوه رسید از من خواست تا کلید ویلای پدرش را به او برسانم. من  همان موقع دیدم یک زن روی صندلی عقب ماشین خوابیده است او به من گفت با یک نفر تصادف کرده و موجب فوت او شده به همین خاطر قصد دارد تا جنازه را دفن کند .

پسرعمویم هومن در بازجویی های  بعدی ادعای جدید را مطرح کرد  و گفت :وقتی پسرعمویم به فیروزکوه رسید دختری را دیدم که روی صندلی عقب ماشین خواب بود . هومن گفت او دختر دوستش است که مشروب و ترامادول را با هم  مصرف کرده و بیهوش شده است . من از او خواستم تا او را به خانه مان بیاورد تا به او آبلیمو بدهد اما هومن که هراسان بود کلید خانه پدرش را از من گرفت و گفت خودش در میلای پدری اش به او آبلیمو می دهد تا به هوش بیاید.هومن رفت و من در جریان دفن جنازه نبودم.

 در حالیکه هومن در بازجویی ها گفته بود پسرعمویش  در این ماجرا دستی نداشته برای وی قرار منع تعقیب صادر و پرونده  هومن به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

وی  در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .در ابتدای جلسه پدر و مادر مریم برای دامادشان حکم قصاص خواستند.

سپس هومن در جایگاه ویژه ایستاد و منکر قتل عمدی شد. وی گفت :آن روز وقتی با همسرم بحث کردم او شروع  به  جیغ و فریاد کرد. از ترس این که همسایه ها صدایش را بشنوند دستم را جلوی دهانش گذاشتن تا او را آرام کنم اما یک مرتبه متوجه شدم دیگر نفس نمی کشد و مرده است. من همان موقع با خواهرزاده تماس گرفتم و از او کمک خواستم. به او گفتم حال زنم بد شده و قصد دارم او را به بیمارستان برسانم. به همین خاطر به من کمک کرد و مریم را روی  صندلی عقب ماشین خواباند.من  پشت فرمان ماشین نشستم و به  سمت ویلای پدرم در فیروزکوه رفتم. در میان راه با پسرعمویم تماس گرفتم و از او خواستم تا کلید ویلای پدری ام را به من برساند. پسر عمویم در جریان قتل همسرم نبود.  من کلید خانه پدرم را از او گرفتم و به تنهایی با  بیل و کلنگ گودالی در حیاط ویلا کندم و جنازه را آنجا دفن کردم.

 وی در حالی که به شدت اشک می ریخت گفت :من عاشق زنم بودم و قتل او یک اتفاق تلخ بود. من واقعا پشیمان هستم . باور کنید فقط برای اینکه همسرم را ساکت کنم دهانش را گرفتند اما او فوت کرد.

 وی درباره دفن جنازه نیز  گفت: من خودم به تنهایی و ترسم جنازه را دفن کردم و پسر عمویم در این ماجرا دستی نداشت .

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و وی را به قصاص محکوم کردند.

اخبار مهم رکنا را اینجا کلیک کنید:

تازه داماد تهرانی مچ نوعروس خائن را گرفت / او با مدیرش همخوابی می کرد + عکس

حاشیه زندگی سلبریتی ها را در اینجا بخوانید

بازداشت خواهران دوقلو به خاطر تبهکاری در لباس پسرانه

تجاوز سریالی به زنان و دختران تهرانی / متجاوز در لیست اعدام

فیلم رجز خوانی شرور معروف کرج و التماس های او پس از بازداشت + عکس

زن جوان از خانه فساد شوهرش گریخت ! / پشیمانم ! !

تجاوز شیطانی به دختر 15 ساله مشهدی توسط پسر کرمانشاهی

مچ گیری از مرد خیانتکار و دختر نامحرم در فرودگاه امام / فرانک حمله کرد

شیوع ویروسی خطرناکتر از کرونای هندی در راه است ! / وحشت در جهان

 

کدخبر: 713906 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟