مرد 2 زنه مشهدی در هر شهر دنبال زن گرفتن بود / بازداشت سلمان در تهران

مرد 2 زنه مشهدی خواستگار شوم دختران بود. این مرد 2 زنه در تهران دختران را بیهوش می کرد تا اموال آنها را به سرقت ببرد. مرد 2 زنه نقشه پلیدش لو رفت. دختر خلخالی که در تهران فریب مرد 2 زنه را خورده بود شکایت کرد. این مرد 2 زنه راهی زندان شد.

سردار "علیرضا لطفی"بیان داشت: خانمی 42 ساله ساکن شهرستان خلخال با ارائه پرونده ای  به پلیس آگاهی شهرستان ری مراجعه و اعلام کرد توسط شخصی به اسم سلمان بی هوش شده و مقداری طلا به ارزش تقریبی 100 میلیون تومان از وی سرقت شده است که پرونده برای پی جویی و کشف جرم به دایره مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی ارجاع شد.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد:  شاکی ادامه داد: از طریق سایت همسریابی با مردی به اسم "سلمان" اهل شهرستان شیراز آشنا شدم  و برای  ملاقات به شهرستان خلخال آمده و پس از گفت و گوی فیمابین، سلمان با جلب اعتماد و به انگیزه ازدواج من را سوار خودرو خود کرد و در طول مسیر یک لیوان نسکافه به من تعارف کرد ولی بعد از نوشیدن، بی هوش شدم و روز بعد در عوارضی تهران بصورت نیمه جان توسط اهالی محل رویت، لذا به بیمارستان منتقل که در آنجا متوجه به سرقت رفتن طلاجاتم شامل النگو و گردنبند و گوشواره به ارزش 100 میلیون تومان و یک دستگاه تلفن همراهم شدم.

مرد 2 زنه تهران را به هم ریخت

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: با عنایت به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری متهم پرونده بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرارگرفت. بدواً هویت کامل متهم توسط کارآگاهان بدست آمد و مورد شناسایی قرار گرفت که یافته ها حاکی از آن بود وی در بیشتر شهرهای کشور در حال تردد بوده و نقطه ثابتی برای اسکان ندارد.

وی عنوان کرد: یافته ها حاکی از آن بود سلمان دارای 2 همسر است که یکی از آنها ساکن مشهد بوده و فوت کرده است و دیگری ساکن شهرستانی از توابع زنجان می باشد با اقدامات مستمر و بی وقفه سرنخ هایی از مخفیگاه متهم درشهرستان زنجان کشف شد و با هماهنگی قضائی متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و از مخفیگاه وی مقادیر زیادی قرص های بی هوشی و تعدادی نسکافه که درب بعضی از آنان باز و مجدداً چسب خورده بود کشف شد.

سرقت مرد 2 زنه از تهرانی ها

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از انتقال سلمان به پایگاه، در تحقیقات بعمل آمده ابتدا منکر هرگونه بزهی بوده و لیکن زمانی که خود را در محاصره قرائن و مستندات دیده ناچاراً لب به اعتراف گشوده و علاوه بر سرقت بعنف از شاکی به شیوه بیهوشی، به 5 فقره سرقت دیگر از خانم ها به شیوه و شگرد مشابه (آشنایی درسایت همسریابی و بهانه ازدواج) درشهرستانهای اسلامشهر، اراک و کرمان معترف شد که پس از اطلاع رسانی دستگیری متهم به فرماندهی انتظامی استانهای مربوطه هر 5  مال باخته به این پلیس مراجعه و سلمان را مورد شناسایی قرار دادند

سردار لطفی افزود: اموال مسروقه مال باختگان به ارزش تقریبی600  میلیون تومان برآورد شده است. علی ایحال نسکافه های مکشوفه از متهم که درب آنها باز و مجدداً چسبانده شده بودند جهت بررسی آزمایشگاهی و نوع مواد موجود درآن به مرکز تشخیص هویت ارسال و برابر گزارش کارشناسان آزمایشگاهی مرکز تشخیص هویت مشخص گردیده نسکافه های مکشوفه حاوی داروی بیهوشی بوده که متهم برای سوژه های خود آماده کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با عنایت به احتمال ارتکاب سرقت های دیگر به شیوه و شگرد مشابه در دیگر استانها مراتب دستگیری وی به فرماندهان انتظامی سراسرکشور اطلاع رسانی گردیده و با دستور قضائی برای تکمیل تحقیقات متهم تحت نظر قرار گرفته است.

اخبار مهم رکنا را اینجا کلیک کنید:

تازه داماد تهرانی مچ نوعروس خائن را گرفت / او با مدیرش همخوابی می کرد + عکس

حاشیه زندگی سلبریتی ها را در اینجا بخوانید

بازداشت خواهران دوقلو به خاطر تبهکاری در لباس پسرانه

تجاوز سریالی به زنان و دختران تهرانی / متجاوز در لیست اعدام

فیلم رجز خوانی شرور معروف کرج و التماس های او پس از بازداشت + عکس

زن جوان از خانه فساد شوهرش گریخت ! / پشیمانم ! !

تجاوز شیطانی به دختر 15 ساله مشهدی توسط پسر کرمانشاهی

مچ گیری از مرد خیانتکار و دختر نامحرم در فرودگاه امام / فرانک حمله کرد

شیوع ویروسی خطرناکتر از کرونای هندی در راه است ! / وحشت در جهان

 

کدخبر: 713901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟