بازداشت شیطان اینستاگرام  / آبروی دختر ملایری در شهر رفت

عکس های خصوصی دختر ملایری در شهر پخش شد و شیطان اینستاگرام  شناسایی شد.

رئیس پلیس فتا استان همدان از دستگیری فردی که اقدام به ساخت صفحه جعلی در اینستاگرام برای خانمی جوان کرده بود، خبر داد.

 سرهنگ فیروز سرخوش نهاد، رئیس پلیس فتا استان همدان در خصوص این خبر اظهار داشت: خانمی به پلیس فتا شهرستان ملایر مراجعه کرد و عنوان داشت صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نام و عکس های خصوصی او ساخته شده و فردی با بارگزاری مطالبی غیرمتعارف  در آن صفحه، موجب سلب آسایش وی و خانواده‌اش شده است. لذا با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتا استان همدان گفت: با بررسی‌مستندات موجود و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی و تحقیقات فنی، عامل ساخت صفحه جعلی مورد شناسایی قرار گرفت و مأموران این پلیس برابر دستور مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام شدند و سرانجام در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

عکس های خصوصی دختر جوان آبرویش را برد

این مقام سایبری تصریح کرد: متهم پرونده در تحقیقات اولیه منکر هرگونه بزه ارتکابی بود ولی پس از مواجهه با مستندات و مدارک موجود ضمن اعتراف به جرم مرتکب شده، انگیزه خود از این اقدام را انتقام‌جویی و اختلافات قبلی عنوان نمود و در نهایت متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.

وی با اشاره به گرایش بیشتر افراد به سمت شبکه‌های اجتماعی گفت: متأسفانه عده‌ای با این تصور که در این فضا ناشناخته خواهند ماند، تسویه حساب‌های شخصی خود را به شبکه‌های اجتماعی کشانده و اقدام به ایجاد مزاحمت برای دیگران می‌نمایند، غافل از اینکه، اینگونه تخلفات قابل شناسایی و پیگیری می‌باشند.

سرهنگ سرخوش نهاد گفت: هرگونه توهین و هتک حیثیت افراد در فضای مجازی جرم محسوب می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی و یا با شماره تماس 096380 با همکاران بنده در میان بگذارند.

کدخبر: 708401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟