ورود بهروز وثوقی به ایران بلامانع است / خوانندگان و بازیگران ممنوع الورود نیستند

بهروز وثوقی می تواند به ایران بیاید . رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور گفته است که بهروز وثوقی و دیگر خوانندگان و بازیگران که در خارج از ایران زندگی می کنند می توانند به ایران سفر کنند . بهروز وثوقی یکی از بازیگران قبل از انقلاب است که به آمریکا مهاجرت کرد . اکنون اعلام شده که بهروز وثوقی برای ورود به ایران هیچ مشکلی ندارد . علاوه بر بهروز وثوقی دیگر خواننده ها نیز می توانند وارد ایران شوند.

بهروز وثوقی

به گزارش گروه چهره ها رکنا، رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور گفت: با هماهنگی های انجام شده با مسئولان کشور همه هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خارج از کشور از جمله« بهروز وثوقی» برای آمدن و ماندن در ایران هیچ مانعی ندارند و بستر بازگشت آنها مهیا شده است.

غمنامه بهروز وثوقی در واکنش به بازگشت به ایران + عکس

وی افزود: به عنوان یک ایرانی نگران وضعیت ایرانیانی خارج از کشور هستیم و مشکلات و مسائل آنها را پیگیری می کنیم و توجه به امور حقوقی آنها نیز در اولویت است.

درخواست مهاجرانی برای بازگشت بهروز وثوقی

حلاج زاده بیان کرد: تعداد زیادی از ایرانیان برای پناهندگی به یونان رفته اند و وضعیت نامطلوبی دارند و حدود 5 هزار نفر از آب آلوده و فاضلاب استفاده می کنند و شرایط روحی و روانی آنها بهم ریخته و از نگاه حقوق شهروندی وظیفه داریم فارغ از این که این افراد به چه دلیلی از کشور خارج شده اند برای حل مشکلات آنها و کمک به بازگشت این افراد تلاش کنیم.

درخواست وزیر ارشاد سابق برای بازگشت محترمانه بهروز وثوقی

رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور یادآورشد: باید به طور شفاف برای همه ایرانیانی که از کشور خارج شده و پشیمان هستند و یا مشکل دارند اطلاع رسانی شود که ما کمکشان می کنیم بازگردند و هیچ محدودیتی برای آمدن به ایران ندارند.

بهروز وثوقی ناصر ملک مطیعی فردین

بهروز وثوقی در ایران متهم به قتل است ! + جزییات

وی اضافه کرد: بجز کسانی که مجرم هستند و یا قتلی مرتکب شده و یا کلاهبرداری کرده و پرونده دارند مانند خاوری ها، سایر افراد برای بازگشت هیج مشکلی ندارند و ما وظیفه داریم مسیر بازگشت آنها را هموار کنیم.

حلاج زاده گفت: شاید حدود 99 درصد افراد به دلیل مشکلات مالی مهاجرت غیر قانونی داشته اند بویژه همه کسانی که به صورت قاچاق به یونان رفته اند مشکلات مالی داشته اند زیرا اگر ثروتمند بوند که از راه قانونی می رفتند.

 

بهروز وثوقی کیست؟!

بهروز وثوقی (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۱۶ در خوی) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او برادر چنگیز وثوقی و شهراد وثوقی است که هر دو در ایران به کار هنرپیشگی مشغول‌اند. وثوقی قبل از بازیگری در سینما، کارمند ادارهٔ دارایی و بعد دوبلور و گویندهٔ رادیو تلویزیون بود. بهروز وثوقی محبوبیتی افسانه‌ای میان مردم و سینمادوستان دارد، و یکی از محبوب‌ترین چهره‌های سینمای ایران بوده‌است.

بهروز وثوقی در آثار کارگردانان نامداری چون ساموئل خاچیکیان، ناصر تقوایی، امیر نادری، فریدون گُله، مسعود کیمیایی، خسرو هریتاش، علی حاتمی، ژان نگولسکو، رضا بدیعی، شیرین نشاط، جیمز فارگو، بهمن قبادی، جلال مقدم و شاپور قریب بازی کرده و در موفقیت بهترین فیلم‌های مسعود کیمیایی همچون قیصر، گوزن‌ها، داش آکل، رضا موتوری و خاک تأثیر فراوان داشته‌است.

او در طول فعالیت هنری‌اش بارها نامزد و برنده جوایز جشنواره‌های مختلف شد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کسب دو مجسمهٔ سپاس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم‌های قیصر و رضا موتوری، و جایزهٔ بز بالدار جشنواره جهانی فیلم تهران برای فیلم گوزنها اشاره کرد. بهروز وثوقی به‌خاطر نقش شمایل‌وارش در فیلم قیصر از سوی سینما دوستان ایرانی به «قیصر سینمای ایران» ملقب شده‌است

کدخبر: 700601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟