فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش

فیلم 18+ خیانت زن جوان به شوهرش برای کاربران بسیار تکاندهنده بود. در این فیلم 18+ صحنه های تلخ و فجیعی از آزار یک زن دیده می شود. خرافات و باورهای خرافی تاسف برانگیز و بی اساس همچنان در دنیای به ظاهر مدرن امروزی وجود دارد که در فیلم 18+ منتشر شده می توان این باورهای غلط را مشاهده  کرد. در یک فیلم 18+ دیگر صحنه هایی از خیانت مرد متاهل با معشوقه اش لو رفت. این فیلم 18+ باعث شد پس از کتک خوردن این مرد ولی توسط پلیس دستگیر شود.

فیلم 18+ / خیانت زن جوان به شوهرش

خیانت زن جوان به شوهرش توسط قاضی دادگاه وارد روند وحشتناکی شد. این زن برای اثبات بی گناهی اش در خیانت باید زبانش را به آهن گداخته می چسباند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، خرافات و باورهای خرافی تاسف برانگیز و بی اساس همچنان در دنیای به ظاهر مدرن امروزی وجود دارد و متاسفانه افراد بسیاری آن‌ها را قبول می‌کنند و واقعیت می‌پندارند.

عده‌ای با سوء استفاده از ساده لوحی مردم موضوعاتی چون بخت گشایی و بازگشت معشوق، احضار روح و مواردی از این دست راه کسب درآمد خود و پول گرفتن از آن‌ها را هموار می‌کنند و عده‌ای هم پایبند به باورهای غلط و خرافی گذشتگانشان، این خرافات را به نسل‌های پس از خود منتقل می‌کنند.

واقعیت این است که علی رغم پیشرفت جوامع مختلف بشری در علوم مختلف و افزایش تحصیلات و آگاهی و همچنین بالا رفتن سطح دانایی مردم، هنوز هستند افرادی که در برخی از امور به اعتقادات و باورهای خرافی پیشینیان خود تکیه می‌کنند و در مهمترین امور نیز باورهای خرافی را دخیل می‌سازند.

به گفته جامعه شناسان در برخی از موارد افراد تحصیل کرده نیز اجرای برخی از رفتارها و باورهای خرافی را بر خود واجب می‌دانند و بنابراین نمی‌توان گفت که تنها افراد بیسواد در دام خرافه گویان گرفتار می‌شوند.

گاهی برخی از باورهای خرافی جزو قوانین یک جامعه می‌شوند و همه افراد حاضر در آن جامعه ملزم به تبعیت و اجرای آن هستند و فرقی میان تحصیلکرده‌ها و یا افراد بیسواد با یکدیگر نیست و همه افراد در برابر آن یکسان بوده و ملاک تنها اجرای آن است.

در ویدئوی کوتاهی که در ادامه خواهید دید، زنی جوان در یکی از کشورهای خارجی به خیانت به همسر خود متهم شده است و باید برای اثبات بی گناهی‌اش اقدامی عجیب را به درخواست قاضی حاضر انجام دهد.

ماجرا از این قرار است که اثبات بی‌گناهی زن بیچاره تنها با چسباندن زبانش به آهن گداخته امکان پذیر است و در صورتی که زبان وی پس از 3 بار اصابت با تکه‌ای آهن گداخته نسوزد، نشانه بی گناهی و رفع اتهام وی است.

نکته قابل توجه این است که زمان انجام اینکار جلسه‌ای با حضور شاکی و متهم و قاضی و چند شاهد دیگر همچون جلسات علنی دادگاه تشکیل می‌شود و فرد متهم باید در حضور حاضران به لمس آهن گداخته با زبان خود اقدام کند و بی‌ گناهی‌اش را به اثبات برساند و شاهدان به عنوان عوامل نظار‌ه‌گر این جلسه بوده و بر اساس آنچه که می‌بینند بر بی گناهی یا گناهکاری فرد شهادت بدهند.

فیلم 18 + رسوایی مرد خائن و زن غریبه

زن چینی همسر و معشوقه اش را در اتاق خواب دستگیر کرد.

فیلم رسوایی مرد خائن و زن غریبه در خلوتی شان / خانواده همسرش مچ او را گرفتند

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد خیانت کار توسط همسرش در خانه معشوقه اش دستگیر شد.

ویدیویی از این اتفاق در رسانه لایولیک به اشتراک گذاشته شد نشان می دهد که مرد چینی با معشوقه اش در اتاق خواب بوده که همسرش و اقوام او به سراغشان آمده و به شدت زن و مرد برهنه را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

در حال حاضر از اوضاع زن و مرد خیانت کار اطلاعاتی به دست نیامده است اما انتشار این ویدیو تاکنون با بازدید زیادی رو به رو شده است.

کدخبر: 699645 ویرایش خبر
لینک کپی شد
شهرام یوسفی
آیا این خبر مفید بود؟