فیلم تخریب 10 خودرو توسط جوان یک دست تهرانی
حجم ویدیو: 17.25M | مدت زمان ویدیو: 00:02:21

شرور چاقوکشی که در تهران به 10 خودرو خسارت وارد کرد شناسایی و به دام افتاد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل شرارت و چاقوکشی در غرب تهران خبر داد و گفت: متهم با تخریب 10 دستگاه خودروی سواری 5 میلیارد ریال خسارت مالی به شهروندان وارد کرده بود.

به گزارش رکنا ، سردار "علی ذوالقدری " اظهار کرد: اواخر هفته گذشته گزارش عربده کشی با سلاح سرد توسط یک شرور و تخریب 10 دستگاه خودروی سواری در محدوده شهرک "گلستان" به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد و بلافاصله ماموران انتظامی پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس در صحنه جرم ، مشاهده کردند متهم پس از تخریب خودروها و عربده کشی از محل متواری شده است که تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی آغاز شد.

شناسایی مخفیگاه شرور متواری در شهرک غرب

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران با اشاره به اینکه مخفیگاه شرور متواری در محدوده "شهرک غرب " شناسایی شد، گفت: متهم پس از هماهنگی هایی قضائی در مخفیگاهش دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کرد.

سردار ذوالقدری با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی میزان خسارت وارده به خودرو های شهروندان را 5 میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام پلیسی تاکید کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد می کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 693354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟