تجاوز به زن تهرانی در سعادت آباد از زبان خودش + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 27.87M | مدت زمان ویدیو: 00:03:46

دختر جوان که ادعا می کند مورد تجاوز یک راننده توسان قرار گرفته است شکایت خود را ثبت کرد.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، دهم اردیبهشت ماه امسال دختر جوان سراسیمه به کیوسک پلیس واقع در میدان کاج سعادت آباد رفت و به ماموران پلیس گفت که به او تجاوز شده است. سپس به کلانتری 134 شهرک غرب رفت و شکایت خود را از یک راننده خودرو هیوندا توسان به اتهام تجاوز به عنف ثبت کرد.

این دختر سی ساله تهرانی که پریسا نام دارد جزئیات ماجرای این تجاوز جنسی را برای خبرنگار رکنا شرح داد.

تاکسی می خواستم که طعمه راننده توسان شدم

پریسا سی ساله در توضیح شکایت خود گفت:«جمعه شب در تاریخ دهم اردیبهشت ماه،ساعت حدود 8 از خانه دوستم واقع در سعادت آباد خارج شدم و می خواستم تاکسی اینترنتی بگیرم و به خانه خودمان در تهرانپارس بروم. هر چه خودم سعی کردم نشد تا اینکه بالای میدان کاج چشمم به راننده یک خودرو توسان افتاد و از او خواستم برایم اسنپ بگیرد که او گفت مسیر خودم همان سمت است و می توانم تو را برسانم.من دیدم که یک جوان دیگر هم همراه آن راننده جوان بود و چون به ظاهرشان نمی آمد افراد بدی باشند اعتماد کردم و سوار شدم.»

پریسا در ادامه گفت:«راننده به بهانه انجام کار و جا به جا کردن وسایلی در محدوده سعادت آباد،در همان منطقه می چرخید و وقت تلف می کرد. می گفت اگر اشکالی ندارد یک کار انجام دهم و بعد سمت شرق برویم.من هم با خودم می گفتم من که از او طلبکار نیستم و گفتم اشکالی ندارد.تا اینکه هوا کاملا تاریک و خیابان خلوت شد.»

در یک خرابه خلوت مورد تجاوز قرار گرفتم

دختر جوان گفت:«یکدفعه راننده با خودرو به سمت کوچه ای خلوت رفت. در آن زمینی بایر بود که خودروهای زیادی پارک شده بودند. خودرو را پارک کرد و درها را قفل کرده و به من حمله کرد.

من تقلا می کردم و کاری از دستم برنمی آمد. دهانم را محکم گرفته بود و به حدی فکم را فشار داد که تا چند ساعتی فک درد داشتم. او به من تجاوز بعد یکدفعه چشمش به یک کار افغانی افتاد که انگار متوجه تقلای من شده بود و گوشی موبایلش دستش بود. راننده توسان از ترس اینکه آن کارگر با پلیس تماس نگیرد سریع پشت فرمان قرار گرفت و گاز داد و از محل دور شد. در تمام این مدت دوستش هم شاهد این اتفاقات بود اما او به من تجاوز نکرد. کمی که از محل دور شد،در خودرو را باز کرد و من را پایین انداخت. بعد که داشت از محل دور می شد من از شماره پلاک خودروی او عکس انداختم و تحویل ماموران پلیس دادم.»

با ارجاع شاکی به پزشکی قانونی،رسیدگی به شکایت او در مراجع قانونی ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 683995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟