اسامی مدیران متخلف کرونا آبادان فاش شد / در نامه ای به مقامات قضایی اعلاما شد

شکرالله سلمان زاده ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: حسب دستور مقام عالی وزارت که در نامه‌ای به ما ابلاغ شد، اسامی این افراد به مقامات قضائی کتباً اعلام شد؛ همچنین با افراد خاطی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان برخورد صورت گرفت و بعضی از این افراد با دستور مستقیم وزیر بهداشت عزل شدند.

اعلام اسامی 15 مدیر متخلف آبادانی به قوه قضائیه

وی افزود: طبق دستور یاد شده معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان، رئیس مرکز بهداشت آبادان و مسئول واحد پیشگیری از بیماری‌های این مرکز بعد از این اتفاق عزل شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه ۱۵ نفر از افراد شامل کارکنان و مدیران شهرداری اقدام به تزریق واکسن سهمیه داده شده برای پاکبانان کرده بودند، ادامه داد: بعد از اینکه متوجه تزریق افراد غیر مرتبط شدیم، تزریقات را به طور موقتی متوقف کردیم و پس از آنکه شفاف‌سازی به صورت کامل صورت گرفت حتماً واکسن به سایر پاکبانان شهرستان آبادان تزریق خواهد شد.

سلمان زاده تأکید کرد: بیماران خاص مثل دیالیزی‌ها یا افراد سرطانی سهمیه واکسن مخصوص به خود را دارند و نیازی نیست که ما از سهمیه پاکبان ها برای آنها استفاده کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 678519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟