معجزه در بیمارستان بجنورد / زن زائو از کرونا مرد اما زنده ماند

زن باردار در بجنورد برای زنده ماندنش معجزه شد او که به کرونا مبتلا بود و شانسی برای زنده ماندنش نمانده بود به زندگی دوباره لبخند زد.

جان مادر جوانی که تنها پس از چند ساعت از زایمان خود به علت درگیری ۹۵ درصدی ریه به ICU منتقل شد را فقط معجزه می‌توانست نجات دهد.

چند روز پیش خانم جوانی که برای نخستین زایمان خود به زایشگاه بنت الهدی بجنورد مراجعه کرده بود، تنها پس از ۳ ساعت از زایمان خود با کاهش سطح هوشیاری و تنفسی زیر ۵۰ درصد روبرو شد.

معجزه در بیمارستان بجنورد/ زن کرونایی زنده شد

به گزارش رکنا، بلافاصله اقدامات درمانی تخصصی برای این فرد آغاز شد و او با انتقال به بخش ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت.

با انجام سی تی اسکن از این تازه مادر مشخص شد که بیش از ۹۵ درصد ریه این فرد دچار درگیری است و بلافاصله با توجه به کاهش سطح هوشیاری و اکسیژن خون به حدود ۳۷ درصد، مورد انتوبه قرار گرفت و به دستگاه تنفسی وصل شد.

به رغم تمامی تلاش‌های فنی و تخصصی انجام پذیرفته با اینحال متخصصین شانس یک درصدی زنده ماندن را برای این تازه مادر قائل شدند، اما پس از چند روز مراقبت‌های تخصصی از این بیمار، بار دیگر خداوند معجزه خود را نشان داد و این بیمار توانست این مرحله را سپری کند و روز گذشته دستگاه‌های تنفسی از او جدا شد.

بنا به گفته کادر درمانی نخستین کلمه‌ای که این مادر جوان پس از جدا شدن از دستگاه بر زبان آورد اسم نوزاد تازه متولد شده اش بود؛ لورا ....آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟