آزاده نامداری نامداری کرونا گرفته بود ؟! + فیلم
حجم ویدیو: 2.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

شاعاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرپرست دادسرای جنایی تهران اعلام کرد که پیکر آزاده نامداری برای آزمایش های سم ‎شناسی و علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد. در منزل وی اثری از به هم ریختگی دیده نشده و جسد وی در پذیرایی و روی مبل بوده است.

سایت‌هایی که خبر خودکشی یا قتل آزاده نامداری را اعلام کرده‌اند هیچ دلیل و یافته‌ای ندارند و این موضوع تأیید نمی‌شود. رسانه‎ها از از گمانه‌زنی و هتک حیثیت افراد خودداری کنند.

پیکر وی جراحت نداشته است و نیروهای اورژانس پس از تماس اعضای خانواده آزاده نامداری در ساعت 18 و 30 دقیقه بر بالین وی حاضر شدند.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران از حضور بازپرس در صحنه فوت آزاده نامداری خبر داد و گفت: کارشناس پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر و بررسی‌ها برای مشخص شدن علت فوت وی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اثری از جراحت و اصابت چاقو بر پیکر وی مشاهده نمی‌شود، افزود: اخبار منتشرشده در زمینه خودکشی آزاده نامداری تأیید نمی‌شود و علت مرگ پس از بررسی کارشناسی و کالبدشکافی مشخص خواهد شد.

پیگیری ها از مأموران پلیس حاکی از آن است که ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه امروز خبر فوت آزاده نامداری به ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب گزارش داده شد.

با حضور مأموران در محل مشخص شد پدر و مادر آزاده نامداری وقتی با عدم پاسخگویی وی مواجه شدند با کلید خانه در را باز کرده و با پیکر بی‌جان وی در هال خانه مواجه شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داده ۴۸ ساعت از فوت آزاده نامداری گذشته است. جسد وی برای بررسی بیش‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

گفته می‌شود همسر و فرزند آزاده نامداری در سفر به شمال حضور داشتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟