رهایی جوان ایرانشهری از چنگال آدم ربایان خشن

سرداراحمد طاهری گفت: ساعت 21:30 بیست و دوم دی ماه سال جاری در پی اعلام ربایش جوانی 24 ساله در یکی از محلات ایرانشهر، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده و درتحقیقات میدانی صورت گرفته از شاهدان عینی حاضر در محل، مشخص شد 4 نفر سرنشینان یک دستگاه پژو 405 نقره ای رنگ و فاقد پلاک، با سر و صورتی پوشیده و با تهدید سلاح سرد این جوان را سوار بر خودروی خود کرده و به سرعت از محل فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تلاش پلیس برای رهایی فرد ربوده شده و دستگیری آدم ربایان ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده پس از 2 ماه تلاش شبانه روزی با جمع آوری سرنخ های موجود و انجام یکسری اقدامات تخصصی محل نگهداری این جوان را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی کردند.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی، با رعایت تمامی جوانب احتیاط به محل اعزام و ضمن دستگیری 2 نفر از عوامل اصلی این آدم ربایی، موفق به آزاد سازی این جوان شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری در بازرسی از مخفیگاه آدم ربایان خاطر نشان کرد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد انگیزه آدم ربایان از این اقدام اختلافات مالی با این جوان بوده است.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، امنیت شهروندان را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و در برخورد قاطعانه پلیس با افرادی که بخواهند امنیت جامعه را مختل کنند تأکید کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 671054 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟