محاکمه دوباره شکارچی سیاه زنان که اعدامی است! / 7 زن تهرانی رضایت دادند + عکس

مرد  شیطان صفت پیش از این جلسه دادگاه  به اعدام و 15سال زندان محکوم شده بود.

اکبر 29ساله پنج سال قبلی وقتی که 24سال داشت با خودروهای سرقتی در محدوده اسلامشهر و رباط کریم به کمین زنان می نشست و هفت زن 20 تا 55ساله را در ارابه شیطانی اش به تله انداخت. وی دوم آبان ماه سال گذشته در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای محاکمه ایستاد و با حکم قضایی به اعدام و 15سال زندان محکوم شد.

در دادگاه شیطان چه گذشت ؟

در آن جلسه که فقط ۳ نفر از هفت شاکی حضور داشتند، نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و برای اکبر به اتهام سرقت چهار پراید ،سه خودرو مزدا ۳، ربودن هشت زن و آزار ۴هفت نفر از آنها و همچنین ضرب و جرح و سرقت اشد مجازات خواست.

سپس نخستین شاکی که زن 49ساله و صاحب مزدا3 نوک مدادی بود در جایگاه ویژه ایستاد و گفت : من به مهمانی رفته بودم .ساعت نزدیک چهار صبح بود که به خانه ام در حوالی خیابان دماوند برگشتم و متوجه شدم ماشینم سرقت شده است .یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که پلیس با من تماس گرفت و گفت خودروی مرا پیدا کرده است.

وی ادامه داد :ماشینم به شدت آسیب دیده و شیشه های آن شکسته و تمام اموالم از داخل آن سرقت شده بود که خسارت آنها را می خواهم.

دستگیری مرد شیطان صفت در محدوده اسلامشهر

سپس دومین شاکی که زن ۴۸ ساله ای بود ، در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: خواهرم پزشک است. چون مدتی بود به پا درد مبتلا شده بود خودرو مزدا ۳ سفیدم را در اختیارش قرار داده بودم تا با آن به مطب برود .متهم ماشینم را از مقابل مطب خواهرم سرقت کرده و با به جا گذاشتن مزدای اولی که دزدیده بود فرار کرد. چند روز بعد پلیس در تعقیب و گریز توانست متهم را بازداشت کند .اما با ماشین من او قصد فرار داشت که یک تاکسی سد راهش شد و متهم پس از برخورد با تاکسی به ناچار متوقف شد .ماشین من در این تصادف و همچنین در تیراندازی پلیس در جریان تعقیب و گریز برای بازداشت متهم به شدت آسیب دیده و من خسارت آن را می خواهم.

سپس سومین شاکی که زن ۳۵ ساله ای بود روبه روی قضات ایستاد.

وی گفت :من آن روز از جلسه اولیا و مربیان مدرسه دخترم به خانه بر می گشتم .من در محدوده اسلامشهر منتظر تاکسی بودم که یک پراید قراضه مقابل پایم توقف کرد .من که فکر می کردم راننده مسافرکش است سوار شدم اما راننده ظاهری به هم ریخته و کثیف داشت. تاول و زخم های روی دستش باعث شد به او مشکوک شوم. میخواستم پیاده شوم اما راننده گفت مسیر را اشتباه آمده.او به این بهانه دنده عقب، صندلی ماشین ماشین را خواباند .او می خواست مرا آزار دهد که التماس کردم دست از سرم بر دارد .به او گفتم شوهر و بچه دارم اما با یک پیچ گوشتی به من حمله کرد .

این زن که اشک می ریخت ادامه داد: متهم پیچ گوشتی را روی پهلویم گذاشت و گفت کلیه ام را سوراخ میکند. میخواستم با موبایل با شوهرم تماس بگیرم اما او تهدیدم کرد با چاقو به چشمانم می زند و مرا نابینا می کند .او بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد تا اینکه توانستم به سختی قفل در را بشکنم و خودم را به بیرون از ماشین پرتاب کنم .من از این مرد شیطان صفت شکایت دارم .سایر زنانی که به دام این شیطان خطرناک افتادند از 20 تا 55سال سن دارند اما در دادگاه حاضر نیستند . متهم همه آنها را در پوشش مسافر بر به دام انداخت و آزار داد. من برای او حکم اعدام می خواهم.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد .وی اتهام آدم ربایی و زنای به عنف را نپذیرفت و گفت سرقت ماشین ها را قبول دارد.من قبلا در یک شرکت خودروسازی کار می‌کردم. به همین خاطر یاد گرفته بودم در ماشین ها را با پنس جراحی باز کنم .من ماشینها را سرقت کردم اما سایر اتهام ها را قبول ندارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به اعدام و 15زندان محکوم کردند.

مرد شیطان صفت رضایت شاکی ها را جلب کرد

بعد از صدور حکم دادگاه، اکبر توانست رضایت تمام شاکی ها را جلب کند. با رضایت شاکی ها مرد شیطان صفت درخواست اعداده دادرسی را مطرح کرد. با بررسی پرونده ، درخواست وی پذیرفته و پرونده اش برای رسیدگی دوباره به شعبه همعرض ارسال شد.قرار است وی به زودی در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟