موبایل فروش قزوینی عامل بی آبرویی شد / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدعلی فرهودی رئیس پلیس فتا استان قزوین در تشریح این خبر گفت: در پی وصول چندین فقره پرونده با موضوع هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان تاکستان قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد کلیه تصاویر منتشر شده از شاکیان پرونده در فضای مجازی، در یک صفحه واحد در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده بود که این موضوع گویای این مطلب بود که عامل انتشار این تصاویر یک نفر بوده است.

سرهنگ فرهودی افزود: پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، تلاش برای شناسایی مجرم ادامه پیدا کرد و پس از انجام اقدامات تخصصی و پلیسی مشخص شد کلیه شکاتی که تصاویر آنها در فضای مجازی منتشر شده، تلفن همراه خود را برای تعمیر نزد یک موبایل فروشی به امانت گذارده بودند و این موضوع خبر از دست داشتن مالک موبایل فروشی در ماجرای افشای تصاویر خصوصی شکات می داد.

دستگیری مرد موبایل فروش قزوینی توسط پلیس

وی تصریح کرد: ماموران پلیس فتا با انجام هماهنگی‌های قانونی ضمن دستگیری متهم ؛ وی را به پلیس منقل کردند ، در تحقیقات انجام شده ادله دیجیتالی مرتبط با جرم از گوشی و سیستم رایانه وی استخراج شد و پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی ، به دادسرا تحویل داده شد .

رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان از نگهداری تصاویر و فیلم های شخصی و خانوادگی در گوشی تلفن همراه خودداری کنند چرا که امکان به سرقت رفتن یا مفقودی دستگاه وجود دارد همچنین چنانچه دستگاه رایانه یا گوشی آنها نیاز به تعمیر دارد، تنها در مراکز مجاز و شناخته شده اقدام به تعمیر این وسایل کنند.

این مسئول انتظامی گفت: کاربران در صورت مواجهه با موارد مشابه و وقوع هرگونه مشکل در فضای مجازی مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با ما در میان بگذارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 651067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟