این پسر 17 ساله را دیده اید ؟ / خانواده اش نگرانش هستند + عکس / آبادان

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، هیچ سرنخی از پسر  گمشده 17ساله آبادانی که از روز پنجشنبه گم شده است در دست نیست خانواده نگران از مسئولان و مردم خواسته‌اند به کمک‌شان بیایند تا فرزند‌شان را بیابند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت
پسر عموی این پسر 17ساله که اهل یکی از روستاهای شهرستان آبادان است در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:رضا دریس که 17سال است و ساکن روستای خضر(طاها) غروب پنجشنبه برای رفتن به بازار از خانه خارج شده و تا ساعت ۹ و نیم شب با خانواده اش در تماس بود.
اما به دلیل نامعلومی گوشی موبایلش از دسترس خارج می شود و از آن به بعد پسر نوجوان به خانه بازنگشته وخانواده وی به همه جا مراجعه کردند اما هیچ خبری از او نیست.
گفتنی است مرد نگهبانی در روستای سید حسن حکیم آبادان مدعی شده است که ساعت تقریبی یک و نیم بامداد جمعه رضا دریس پسر17ساله را در نزدیکی محل نگهبانی اش در کنار یک پل در حال احداث مشاهده کرده که وی پس از لحضاتی درتاریکی شب ناپدید شد.
در خصوص مفقودی این پسر نوجوان پرونده در پلیس آگاهی تشکیل وتلاش برای یافتن وی بصورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار دارد.
خانواده وی نیز با انتشار عکس رضا 17 ساله خواستار کمک از خبرگزاری رکنا و همچنین مردم مسئولین برای پیدا کردن این پسر17ساله روستایی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

رضا دریس گمشده آبادان پسر 17 ساله

رضا دریس گمشده آبادان پسر 17 ساله

کدخبر: 647958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟