پدر و پسر پلید زنان آبادانی را شکار می کردند

ریس پلیس آبادان از دستگیری 2سارق به عنف مسافربرنما و کشف 4 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده ریس پلیس آبادان گفت : در پی شکایت چند شهروند مبنی بر این که راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو پراید ۱۳۱ سفیدرنگ شیشه دودی با شگرد مسافرکشی و با تهدید سلاح سرد از آن ها سرقت کرده، بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، که دراین راستا ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با کار اطلاعاتی سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سارقان دستگیر شده که یکی پدر در نقش راننده و دیگری پسر به عنوان سرنشین عقب خودرو بوده که به هنگام سوار کردن مسافر بخصوص بانوان شهروند با تهدید چاقو آنها را به مسیر خلوت و حاشیه هدایت و اقدام به سرقت وسایل بخصوص طلاجات میکردند، در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح سرد (قمه) و یک جفت پلاک سرقتی کشف شد.

ایشان ادامه داد : متهمان ضمن مواجه حضوری با مالباختگان و بازجویی پلیس تاکنون به چهار فقره سرقت مسلحانه با قمه با شگرد مسافربرنما معترف و پس از تکمیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ تقی زاده در خاتمه با بیان اینکه در طول 3دهه خدمت خود ، حوادث تلخ ودردناکی را مشاهده و سپری نموده است گفت : این پرونده به واسطه دستگیری پدر و پسر به اتهام سرقت نیز از جمله پرونده های تلخی بود که قلب و ذهن انسان را جریحه دار میکند وی امیدوار شد به همت و مشارکت مردم و مسئولان شاهد ارتقای آرامش و امنیت کامل در کشور خاصه آبادان قهرمان پرور باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 647746 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟