پسر 8 ساله تهرانی ناگهان وسط خیابان نفس نکشید / بازپرس جنایی وارد عمل شد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح امروز شنبه 6 دی امسال ماموران کلانتری 128 تهران نو در تماس با بازپرس کشیک قتل از مرگ مشکوک پسر بچه 8 ساله ای در بیمارستان خبر دادند.

بدین ترتیب بازپرس صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران برای تحقیق و بررسی علت مرگ پسربچه 8 ساله وارد عمل شوند.

مرگ مشکوک پسر بچه 8 ساله

ماموران در تحقیقات پلیسی به سراغ خانواده پسربچه 8 ساله رفتند و خانواده وی که در یکی از خیابان های پیروزی زندگی می کنند اعلام کردند که پسرمان هر روز صبح برای بازی به بیرون از خانه می رفت و صبح روز جمعه 5 دی ماه از خانه خارج شد و دیگر به خانه بازنگشت.

خانواده پسر 8 ساله عنوان کردند که به هر جایی که احتمال می دادیم سرزدیم، به خانه همه بستگان و دوستان زنگ زدیم اما هیچ کسی از پسرمان خبر نداشت و از پلیس درخواست کمک کردیم تا اینکه پس از چند ساعت ماموران اعلام کردند که پسر نیمه جانی با مشخصات پسرمان به بیمارستان منتقل شده و وقتی به بیمارستان رفتیم پسرمان که در بخش مراقبت های ویژه قرار داشت مشاهده کردیم.

پیدا شدن پسر نیمه جان در پیروزی

ماموران در بررسی ها پی بردند که مرد جوانی ظهر روز جمعه درخیابان پسر 8 ساله را که نیمه جان روی زمین افتاده بود و فقط نفس می کشید و قدرت حرف زدن نداشت را مشاهده کرده و با پلیس و اورژانس تماس گرفته است .

بنا بر این گزارش، بازپرس صادقی در این مرحله دستور داد برای بررسی علت مرگ، جسد پسر 8 ساله به پزشکی قانونی منتقل شود و دوربین های مداربسته مورد بازبینی قرار گیرد و از خانواده پسر 8 ساله تحقیق شود تا کسی با آنها اختلاف دارد یا نه.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 644509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟