تجاوز فجیع به پریا در تهرانپارس / اعدام برای متجاوزان

تجاوز به دختر تهرانی توسط شرور سابقه دار و دوستش در دخمه شیطانی متجاوزان را پای چوبه اعدام کشاند.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ به دنبال شکایت دختر 18ساله ای به نام پریا آغاز شد .وی که آثار ضرب و جرح روی سر و صورتش نمایان بود همراه مادرش به پلیس آگاهی رفت و از دو مرد شیطان صفت شکایت‌کرد.

دختر جوان گفت :مدتی قبل در تلگرام با پسر جوانی به نام حامی آشنا شدم که با من قرار ملاقات گذاشت و خواست تا مرا ببیند .به همین خاطر به فلکه دوم تهرانپارس رفتم و حامی را دیدم .

او از من خواست تا با هم به سفره خانه برویم اما می گفت منتظر دایی اش به نام عرفان است تا کفش هایش را عوض کند. چند دقیقه ای نگذشته بود که مرد ۴۰ ساله ای به نام عرفان که حامی مدعی بود دایی اش است با ماشین دنبالمان آمد و ما سوار ماشین شدیم.حامی می گفت لباس هایش برای رفتن به سفره خانه مناسب نیست .به همین خاطر آنها تصمیم گرفتند تا به خانه شان در فلکه اول تهرانپارس بروند و لباس هایشان را عوض کنند.

این دختر ادامه داد: من مقابل در خانه ایستاده بودم تا حامی و دایی اش لباسهایشان را عوض کنند و بیایند .اما یکباره حامی مقابل درآمد و مرا به داخل خانه هل داد . او خودش مقابل در ایستاد و مانع فرار من شد .همان موقع عرفان سراغم آمد و مرا به شدت کتک زد .

تجاوز شیطانی دختر جوان تهرانی

پریا که از یادآوری خاطرات دلهره آور در دخمه شیطانی به گریه افتاده بود ادامه داد :عرفان تهدیدم کرد اگر داد و فریاد کنم چند نفر دیگر از دوستانش هم به آنجا دعوت می‌کند تا مرا آزار دهند.او بدون توجه به التماس هایم به من تجاوز کرد. حتی می‌خواست مرا خفه کند .چند دقیقه بعد حامی سراغم آمد و او هم مرا آزار داد . وقتی از آنجا بیرون آمدم ماجرا را به مادرم گفتم تا از آنها شکایت کنم. به دنبال اظهارات دختر جوان وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان تجاوز و ضرب و جرح وحشیانه وی را تایید کردند .

با اطلاعاتی که پریا از حامی ارائه داده بود پسرجوان ردیابی و بازداشت شد اما تجاوز را انکار کرد .این متهم در ادامه بازجویی ها لب به اعتراف گشود و به جنایت سیاه اعتراف کرد.

وی گفت :کم مدتهاست عرفان را که چندین سال از من بزرگتر است می شناسم و با او دوست هستم. آخرین بار در خانه ام بودم که او با من تماس گرفت و گفت باید دختری را فریب بدهم و به خانه اش ببروم. او نشانی پریا را به من داد و تهدید کرد اگر این کار را نکنم به سراغ خانواده ام می رود.من از عرفان می ترسیدم حرفش را گوش دادم و در تلگرام با پریا رابطه دوستانه برقرار کردم. من به بهانه رفتن به سفره خانه پریا را مقابل در خانه عرفان بردم.عرفان با ماشین به داخل پارکینگ رفت و با ریموت در را قفل کرد و من پریا را به داخل خانه بردم.

این متهم ادامه داد: عرفان به زور و با تهدید به دخترجوان تجاوز کرد. سپس با شمشیر سراغم آمد و مرا تهدید به مرگ کرد.او می گفت من هم باید او را به زور آزار بدهم تا در جرمش شریک باشم.

به دنبال اظهارات این متهم ،عرفان ۴۰ ساله که چندین سابقه کیفری در پرونده اش داشت ردیابی و بازداشت شد و به جنایت سیاه اعتراف کرد .

ماموران پلیس در بازرسی از دخمه شیطانی این شرور اموال مسروقه پریا را به همراه شناسنامه یک دختر جوان به نام بهاره پیدا کردند .عرفان مدعی بود شناسنامه را از دست فروش های میدان شوش گرفته است. اما با بررسی های پلیسی روشن شد وی مدتی قبل بهاره را نیز به تله شیطانی اش انداخته بود.

بهاره وقتی پس از دستگیری عرفان مطلع شد از شکایتش صرف نظر کرد و گفت از وی هیچ شکایتی ندارد اما پریا برای وی اشد مجازات خواست.

به این ترتیب دو پسر شیطان صفت به اتهام مشارکت در آدم ربایی ،ضرب و جرح و آزار شیطانی دختر جوان در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند.

در پایان جلسه قضات دادگاه عرفان را به خاطر تجاوز به عنف به اعدام ،به خاطر مشارکت در آدم ربایی به ۸ سال زندان و به خاطر سرقت اموال قربانی به سه سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کردند .حسن نیز با حکم قضایی به اعدام و 8سال زندان محکوم شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟