این 3 زن برای مسافران اتوبوس مشهد از کرونا خطرناک تر بودند

به گزارش رکنا ، سرهنگ صارمی در ادامه با اشاره به انهدام یک باند سرقت های تیزدستانه در اتوبوس ها و مینی بوس های شهری مشهد، گفت: این عملیات نیز از سوی همکاران ما در کلانتری بانوان طرح ریزی و به اجرا درآمد.

گزارش های اولیه این پرونده حاکی از آن بود که افرادی ناشناس کیف تعدادی از مسافران خطوط30، 32 و57 و خطوط مینی بوس های شرکت اتوبوس رانی مشهد را سرقت کرده اند.
رئیس پلیس مشهد بیان کرد: بانوان پلیس در این مأموریت با استفاده از سرنخ های به جامانده از متهمان و بررسی فیلم های چند دوربین مداربسته موفق به شناسایی آن ها شدند.

انهدام باند سرقت های زنانه در مشهد

نتیجه رصد اطلاعاتی مجریان قانون حاکی از آن بود که سارقان 3 زن و یک کودک ده ساله هستند که با سوار شدن در اتوبوس ها هنگامی که تعداد مسافران زیاد می شود به طرز ماهرانه ای جیب مسافران را خالی می کنند و سپس از محل متواری می شوند. مأموران کلانتری بانوان مشهد طرح ویژه ای را برای مهار متهمان در مسیر تردد آن ها به اجرا گذاشته و پس از5 ساعت کنترل و مراقبت های پوششی آن ها را زمانی که قصد سرقت از مسافران هنگام سوار شدن به اتوبوس شهری داشتند، دستگیر کردند.
سرهنگ صارمی ادامه داد: در بازرسی بدنی از این مجرمان 7 دستگاه گوشی تلفن همراه، 2 میلیون تومان وجه نقد و مقادیری مواد مخدر کشف شد.

بانوان پلیس مشهد پس از هماهنگی با مقام قضایی مخفیگاه متهمان به دام افتاده را نیز شناسایی و در بازرسی از این مکان ها مقادیری لباس های مارک دار را کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی مشهد با بیان اینکه مجرمان دستگیر شده در اختیار دادسرا قرار گرفتند، بیان کرد: تاکنون 8 شاکی پرونده شناسایی و به کلانتری بانوان مراجعه کرده اند و تحقیقات پلیس برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه اعضای این باند ادامه دارد.
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری اعضای باند سرقت های تیزدستانه از مسافران اتوبوس و مینی بوس های شهری و شناسایی 8 شاکی پرونده خبر داد.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی در تشریح این خبرگفت: در پی گزارش سرقت های تیزدستانه از مسافران اتوبوس های شرکت واحد خطوط 30 -32 و57 و مینی بوس های شهری مشهد دستور لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 635061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟