گفتگو با بازیگر زن تهرانی که با جرم عجیب بازداشت شد + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 37.36M | مدت زمان ویدیو: 00:04:47

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، چندی قبل زن جوانی با حضور در اداره پلیس ادعا کرد که در دام اعتماد زن فریبکار گرفتار شده و طلاهایش را این زن فریبکار به سرقت برده است.

بدین ترتیب پرونده با توجه به حساسیت موضوع در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و زن جوان برای تحقیق به اداره پلیس آگاهی تهران رفت.

زن جوان که مادرش به خاطر بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود به پلیس گفت: مادرم در یکی از بیمارستان های شرق تهران به خاطر بیماری کرونا بستری شده بود و من هر روز برای سرکشی به بیمارستان می رفتم اما به خاطر اینکه مادرم در بخش قرنطینه بود اجازه ملاقات نبود و هر روز در حیاط بیمارستان می نشستم و هر چند ساعت یکبار از پزشکان پیگیر حال مادرم می شدم.

وی افزود: یک روز در حیاط بیمارستان نشسته بودم که یک زن 49 ساله که خود را خیر معرفی کرد و سر صحبت را با اینکه برای چی بیمارستان آمد باز کرد که با او در مورد بیماری مادرم صحبت کردم و پس از چند دقیقه که ادعا کرد که با آمدن به بیمارستان افرادی را که نمی توانند هزینه بیمارستان یا دارو را بپردازند شناسایی و به آنها کمک می کند.

زن جوان ادامه داد: زن خیر یک بطری آبمیوه و چند لیوان یکبار مصرف در دست داشت و پس از جلب عتمادم یک لیوان آبمیوه برای من ریخت که پس از خوردن آبمیوه ، احساس سرگیجه و خواب کردم که بعد از آن روی همان نیمکت داخل حیاط بیمارستان خوابیدم.

این زن عنوان کرد: بعد از 7 ساعت وقتی بیدار شدم روی همان نیمکت محوطه بیمارستان بودم و متوجه شدم طلاها، گوشی موبایل و 20 میلیون تومان پول نقد که تراول های 50 هزار تومانی بود از داخل کیفم سرقت شده است.

سرقت های سریالی در بیمارستان های تهران

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند طعمه های دیگری به این شیوه در چند بیمارستان هدف سرقت های زن فریبکار قرار گرفته اند که پس از خوردن آبمیوه مسموم بیهوش شده و سارق زن دست به سرقت طلاها، پول و گوشی موبایل طعمه هایش زده است.

ماموران در این مرحله دوربین های مداربسته در محوطه بیمارستان را مورد بازبینی قرار دادند و توانستند تصویر سارق طلا های زنان را در بیمارستان به دست آورند.

تصویر این زن در اختیار ماموران حراست بیمارستان ها نیز قرار گرفت تا اینکه ماموران یکی از بیمارستان ها در شرق تهران متوجه حضور زن فریبکار در بیمارستان قرار گرفتند و خیلی زود ماموران کلانتری 106 نامجو با در جریان قرار گرفتن این موضوع در بیمارستان حضور پیدا کرده و سارق سریالی را دستگیر کردند.

محبوبه که بازیگر سیاه لشگر در فیلم های سینمایی است ابتدا خود را بیگناه می دانست اما وقتی در برابر تصاویر فیلم های دوربین مداربسته و طعمه هایش قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد و به سرقت هایش به شیوه بیهوشی با آبمیوه مسموم اعتراف کرد.

سرقت بخاطر درمان بیماری همسر

محبوبه 40 ساله که در زمینه هنر فعالیت دارد می گوید به خاطر بی پولی و درمان بیماری همسرم مجبور به سرقت شدم تا بخاطر بدهکاری به زندان نروم.

سابقه داری؟

نه. تا به حال هیچ خلاف و اشتباهی در زندگی ام نکرده بودم.

الان به چه جرمی دستگیر شدی؟

سرقت طلا از زنان داخل بیمارستان.

شیوه و شگرد؟

در بیمارستان به سراغ همراهان بیماران می رفتم و به بهانه اینکه همراه یک بیمار هستم با آنها شروع به صحبت می کردم و بعد از دقایقی به آنها آبمیوه تعارف می کردم که بعد از خوردن آبمیوه روی صندلی می خوابیدند و من از این فرصت استفاده می کردم و دست به سرقت طلا و پول های همراهشان می کردم.

همه به تو اعتماد می کردند و آبمیوه می خوردند؟

برخی ها اعتماد می کردند بعضی ها نه.

چند نفر را هدف قرار دادی؟

6 نفر را هدف سرقت هایم قرار دادم.

چه مدت است این کار را انجام می دهی؟

8 ماه بود که این کار را می کردم.

انگیزه ات چه بود؟

همسرم بیمار بود و برای درمانش پول قرض گرفته بودم و اگر پول هایشان را پس نمی دادم از من شکایت می کردند و به زندان می افتادم.

چقدر بدهکار بودی؟

100 میلیون تومان البته باید سود آن را هم می پرداختم.

چقدر پول به دست آوردی؟

300 میلیون تومان پول به دست آوردم که بخشی از پول ها را به بابت بدهکاری ام پرداختم و بخشی از آن را به کسانیکه درخیابان پول نیاز داشتند بخشیدم.

احتمال نمی دادی آبمیوه مسموم باعث مرگ کسی شود؟

نه، قرص های آرامبخش بود که خودم نیز مصرف می کردم و فقط در آبمیوه ها 2 عدد قرص می ریختم و می دانستم باعث اتفاقی نمی شود.

شغل؟

در زمینه هنر فعالیت دارم.

در آمد خوبی داری؟

نه، چون پروژه ای کار می کنم و پول زیادی به دست نمی آوردم.

خانواده ات خبر دارند دزدی کردی؟

همسرم چون بیماری قلبی دارد اطلاع ندارد و به بهانه اینکه من بیماری کرونا گرفتم و در قرنطینه هستم از من اطلاعی ندارد اما فرزندانم در جریان این اتفاقات قرار گرفته و پیگیر کارهایم هستند.

دستگیر نمی شدی سرقت ها ادامه داشت؟

نه، مدتی است که دیگر دست به این کارها نمی زنم و توبه کردم، چون عذاب وجدان دارم و بابت این اتفاقات ناراحت هستم.

حرف آخر؟

به همه مردم مخصوصا جوان ها می گویم که برای دلخوشی و پول دست به کار خلافی نزنند چون ارزشش را ندارد.

بنا بر این گزارش، بازپرس علی ایرد موسی از شعبه 5 دادسرای ناحیه 34 دستور داد تا محبوبه برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 634318 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟