بازداشت مرد عراقی جنجال ساز در ایران / او در صحنه جنایت بود + جزییات

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 11:30 دقیقه دوشنبه 3 آذر امسال بود که سناریوی قتل زن جوانی منطقه ذوالفقاری آبادان به پلیس مخابره شد که خیلی زود تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

ماموران با حضور در صحنه قتل با جسد زن 30 ساله ای روبرو شدهد که از ناحیه سر هدف گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته بود و فرزند 12 ساله این زن شاهد قتل مادرش بوده است.

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که زن جوان به شلیک اسلحه برادرش به قتل رسیده است و بررسی های پلیسی در این زمینه آغاز شد.

ماموران پی بردند زن جوان همراه شوهر صیغه ایش که یک مرد عراقی است و فرزندش و برادرش داخل خودرو بودند که برادر این زن با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی به سمت خواهرش کرده است.

شلیک مرگبار به خواهر در آبادان

ماموران در ادامه اطلاع پیدا کردند که زن جوان و برادرش به خاطر مرد عراقی با هم اختلاف داشتند و برادر جوان پس از این تیراندازی پا به فرار گذاشته است.

تجسس های پلیسی ادامه داشت که خانواده زن جوان عنوان داشتند که پسرشان در تماس تلفنی ادعا کرده که قصد کشتن خواهرش را نداشته و گلوله ناخواسته شلیک شده است و به زودی خود را تسلیم ماموران می کند.

بازداشت مرد عراقی

ماموران در گام بعدی مرد عراقی را که صیغه زن آبادانی شده است را در عملیات پلیسی به جرم حضور غیرقانونی اش در ایران دستگیر کردند و این مرد نیز در تحقیقات پلیسی عنوان کرد که داخل خودرو با برادر زن صیغه ایم در حال صحبت بودیم که ناگهان گلوله شلیک شد و زن جوان به کام مرگ فرو رفت.

بنا بر این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری برادر خواهرکش در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 633234 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟