مرگ معمایی دکتر تهرانی در وان مطب / شنبه رخ داد

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ظهر شنبه 24 آبان امسال ماموران کلانتری 112 ابوسعید در تماس منشی یک پزشک در جریان پیدا شدن جسد پزشک عمومی در داخل وان مطبش قرار گرفتند.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

همین کافی بود تا تیمی از ماموران کلانتری به محل اعزام شده و با تایید مرگ مرموز پزشک عمومی در داخل وان حمام مطب، تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل برای تحقیق وارد عمل شدند.

جسد پزشک عمومی در وان حمام

کارآگاهان با حضور در مطب پزشک 45 ساله با جسد وی در داخل وان حمام روبرو شدند و در ادامه منشی مطب هدف تحقیق قرار گرفت که دختر جوان به ماموران گفت: دکتر عمومی در اینجا هم زندگی می کرد هم محل کارش بود و من هروز ظهر تا شب اینجا بودم و بعد از رفتن بیمارها نیز از مطب خارج می شدم اما دکتر که مطب به تنهایی زندگی می کرد در مطب استراحت می کرد.

وی افزود: ظهر بود که به محل کارم آمدم که دکتر را در مطب ندیدم و هرچه صدایشان کردم جوابی نشنیدم که در ادامه به موبایلش زنگ زدم که صدای زنگ موبایل را داخل مطب شنیدم، نگران شده بودم و اتاق ها را بررسی کردم تا اینکه با جسد دکتر در داخل وان حمام روبرو شدم.

کارآگاهان در ادامه پی بردند که پزشک عمومی در مطبش کارهای زیبایی، بوتاکس و تزریق ژل نیز انجام می داده است.

بنا بر این گزارش، جسد پزشک عمومی برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 627857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟