راز جسد مرد چای خور در وردیج تهران چیست ؟ / بازداشت 3 مرد

به گزارش رکنا ، به‌دنبال کشف جسد مردی در دره‌ای حوالی روستای وردیج، تحقیقات برای کشف راز مرگ او با دستگیری 3مظنون همراه شد.
ساعت12:30 دوازدهم آبان ماه، کشاورزی که برای سر زدن به زمین‌های کشاورزی‌اش به اطراف روستای وردیج در اطراف تهران رفته بود ناگهان چشمش به پیکر بی‌جان مردی افتاد.
پیکر این مرد در دره‌ای افتاده بود که درست کنار زمین کشاورزی وی و در حوالی قهوه‌خانه‌ای بود که در آنجا قرار داشت. مرد کشاورز با پلیس و اورژانس تماس گرفت و طولی نکشید که مأموران و امدادگران اورژانس در محل حاضر شدند و پیکر بی‌جان مرد را از دره بیرون کشیدند.
صورت این مرد کاملا متلاشی شده و نشان می‌داد چند ساعتی از مرگش می‌گذرد. در ادامه تحقیقات مشخص شد که او مردی 84ساله و از اهالی روستاست. همه او را می‌شناختند و می‌گفتند پاتوقش در قهوه‌خانه روستا بوده است؛ همان قهوه‌خانه‌ای که درست در نزدیکی محل کشف جسد قرار داشت. علت مرگ او مشخص نبود اما به‌نظر می‌رسید دقایقی پس از پرت شدن به دره زنده بوده و پس از آن فوت شده است.

کشف جسد مرد تهرانی در دره های وردیج

در این شرایط ماجرای این حادثه مرگبار به قاضی ساسان غلامی، کشیک پایتخت اطلاع داده شد که او دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا مشخص شود دلیل مرگ این مرد چه بوده است. از سوی دیگر، مأموران به تحقیقات خود در محل ادامه دادند ودریافتند که متوفی یک روز قبل‌تر به قهوه‌خانه رفته و پس از آن ناپدید شده است.

کارکنان قهوه‌خانه می‌گفتند که او اغلب برای صرف چای یا غذا به قهوه‌خانه می‌آمد و آن روز هم به همین دلیل راهی آنجا شده بود. به گفته کارکنان، او پس از نوشیدن چای، قهوه‌خانه را برای رفتن به خانه فرزندانش ترک کرده است و پس از آن دیگر کسی او را ندیده بود. فرزندان متوفی نیز هرکدامشان تصور می‌کردند که پدرشان در خانه دیگریبوده است.
با انجام تحقیقات میدانی، بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت 3نفر را به‌عنوان مظنون در این پرونده صادر کرد تا با انجام تحقیقات از آنها اسرار مرگ قربانی برملا شود.

از سوی دیگر بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر از اهالی روستا و بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطراف محل کشف جسد را صادر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 623694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟