ثریا 17 سال از شوهرش جوانتر بود / او طلاق خواست و بهرام تصمیم شومی گرفت

به گزارش رکنا ، عصر بیست و سوم اردیبهشت ماه سال 86 مرد 52 ساله ای به نام بهرام با پلیس تماس گرفت و از قتل همسر35 ساله اش به نام ثریا خبر داد .

ماموران پلیس بلافاصله به خانه این زوج در غرب تهران رفتند و با جسد خونین زن جوان روبه‌رو شدند.

بهرام گفت: من و همسرم اختلاف سنی زیادی با هم داشتیم و به همین خاطر مدام با هم درگیر بودیم .او می گفت به من علاقه ای ندارد و می‌خواهد از من جدا شود. آخرین بار سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و من او را با چاقو زدم .

درخواست قصاص برای مرد همسرکش تهرانی

به دنبال اعتراف های مرد میانسال و بازسازی صحنه جرم وی پای میز محاکمه ایستاد. در آن جلسه پدر و مادر ثریا درخواست قصاص را مطرح کردند .

نماینده به دادستان نیز از طرف دو پسر صغیر قربانی قصاص خواست .

در آن جلسه بهرام گفت : ثریا همیشه فحاشی می‌کرد و می‌گفت من پیر هستم و به خاطر اینکه سیگار می کشم و دندانهایم زرد است از من تنفر دارد. او همیشه مرا تحقیر می کرد. آخرین بار گفت قصد دارد از من جدا شود و با مرد جوانی ازدواج کند .

سر همین موضوع درگیری میان ما بالا گرفت و من برای ترساندن او چاقو برداشتم. اما همسرم به سمت من آمد و گفت مرا بزن .

وی ادامه داد: در آن لحظه تعادلم را از دست دادم و چاقو ناخواسته از دستم پرت شد و به سینه او برخورد کرد .من قصد کشتن همسرم را نداشتم .قبلاً تحت فشار روانی گفته بودم او را عمدی کشته ام.


13سال بلاتکلیفی در پرونده مرد همسرکش

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده بهرام را به قصاص محکوم کردند .حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شد اما چون اولیای دم پیگیر اجرای حکم نشدند بهرام ۱۳ سال در زندان ماند.

در این سال‌ها دو پسر وی ایران را ترک کردند و برای زندگی به آمریکا رفتند.بهرام که حالا ۶۵ سال دارد درخواست تعیین تکلیف مطرح کرد و شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد.

درخواست کمک از قضات
بهرام گفت :باور کنید من قصد کشتن همسرم را نداشتم و مرگ او اتفاقی رخ داد .بعد از اینکه حکم قصاصم تایید شد خودم را برای مرگ آماده کرده بودم اما خانواده همسرم پیگیر اجرای حکم نشدند و من در این سالها بلاتکلیف در زندان ماندم.


وی در حالی که اشک می ریخت گفت: دو پسرم از ایران رفته اند و من هیچ خبری از آنها ندارم .من درخواست اعمال ماده ۴۲۹ قانون را مطرح کردم تا تکلیفم روشن شود و چهار ماه قبل به خانواده همسر ابلاغ شد تا تکلیفم را روشن کنند اما آنها باز هم پیگیر پرونده نشدند. حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم به من کمک کند. من از این وضعیت خسته شده ام .
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و طبق ماده ۴۲۹ قانون مجازات اسلامی برای بهرام قرار وثیقه صادر کردند .

چنانچه وی بتواند وثیقه را تامین کند از زندان آزاد می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620077 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟