نجات یک مرد از زندان 5 مرد انتقامجو در هرمزگان + جزییات

به گزارش رکنا، سردار غلامرضا جعفری گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در شهرستان سیریک که یک نفر در مسیر برگشت به منزل توسط یکدستگاه پژو با ۴ نفر سرنشین ربوده شده، با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان به شهرستان سیریک اعزام شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات بعمل آمده و انجام اقدامات اطلاعاتی طی دو عملیات جداگانه تعداد ۴ نفر متهم که با فرد ربوده شده در ارتباط بوده و مدعی حساب و کتاب مالی با ربوده شده بوده اند دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به تماس فردی ناشناس با خانواده فرد ربوده شده و درخواست پول در ازای آزادی فرزندشان سریعاً فرد تماس گیرنده شناسایی و با اخذ نیابت قضائی نامبرده دستگیر و به این پلیس اگاهی منتقل شد که در تحقیقات به تهدید خانواده ربوده شده بدلیل اختلاف حساب مالی اقرار کرد.

سردار جعفری اظهارداشت: کارآگاهان پلیس در تحقیقات ضمن دستگیری ۵ تن از عاملان و رابطان آدم ربایی، پس از رهایی فرد ربوده شده به صورت صحیح و سالم از چنگ آدم ربایان، متهمان را به یگان انتقال که در بازجویی های فنی به عمل آمده به مشارکت در آدم ربایی و انتقال ربوده شده به استان همجوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، انگیزه آدم ربایان را اختلاف حساب مالی عنوان و خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟