این 4 شیطان به زنان تهرانی و قزوینی رحم نمی کردند + فیلم دلخراش
حجم ویدیو: 11.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30

به گزارش رکنا، سردار حاجیان فرمانده انتظامی قزوین در خصوص این پرونده به خبرنگار رکنا گفت: 2 فرد اصلی باند 4 نفره سارقان به عنف که با شگردهای خشن از زنان سرقت می کردند در یکی از استان های کشور دستگیر شدند.

وی افزود: این تبهکاران در گام نخست از قربانی های خود درخواست کمک به یک فرد فقیر را می کردند و به این شیوه متوجه می شدند قربانی همراه خود طلا دارد تا نقشه زورگیری از زنان به ویژه خانم های مسن را عملی کنند. 4 متهم با 2 موتور در سطح شهرستان قزوین و غرب استان تهران قربانی ها خود را شناسایی می کردند. یکی از این متهمان از پشت دهان قربانی های خود را می گرفت و شخصی دیگری با سیم چین طلاهای زنان بیچاره را به سرقت می برد.

کلیپ سرقت از یک زن و دستگیری متهمان

سردار حاجیان ادامه داد: کلیپ یکی از زورگیری های متهمان در فضای مجازی منتشر شد و پلیس سریعا عملیات ویژه ای را برای دستگیری آنها آغاز کرد. در بررسی های نخست ماموران متوجه شدند متهمان از سارقان بومی قزوین نیستند و برای دستگیری آنها دیگر شهرستان های کشور را مورد هدف قرار دادند که به چند مظنون برخورد کردند. ماموران پلیس یک ماه به صورت مداوم آنها را زیر نظر داشتند و در این مدت سرنخ هایی از زورگیری آنها در استان های تهران هم به دست آمد. عملیات برای دستگیری آنها آغاز شد و 2 فرد اصلی این باند به دام ماموران پلیس افتادند.

35 زورگیری به شیوه خشن

سارقان در بازجویی ها به 35 فقره زورگیری به همین روش اعتراف کردند و تمام شاکیان این پرونده متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: چندتن از شاکیان پس از این حادثه به مدت 2 ماه هرشب کابوس می بینند و برهم زدن آرامش مردم از خط قرمز پلیس که حافظ امنیت شهروندان است محسوب می شود. دستورات ویژه برای دستگیری 2 سارق دیگر صادر شده و طی صحبتی که با دادستان قزوین داشتیم قرار بر این است که متهمان به صورت جدی به سزای اعمال خود برسند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606679 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟