زنان و دختران آبادانی از این مردان پلید وحشت داشتند + عکس ها و فیلم
حجم ویدیو: 8.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی قبل ماموران پلیس آبادان در جریان سرقت های وحشت آور 2 جوان با خودروی پراید سفید در شهر قرار گرفتند و با توجه به حساس بودن پرونده تیمی از ماموران پلیس آگاهی آبادان برای دستگیری سارقان مسافرکش نما وارد عمل شدند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند 2 مرد جوان سوار بر خودروی پراید سفید رنگ با شیشه دودی رنگ در نقش مسافرکش زنان و دختران را سوار بر خودرویشان کرده و سپس با تهدید چاقو اقدام به سرقتت طلا، پول و گوشی موبایشان کرده و آ«ها را در بیرون شهر و در خیابان های تاریک رها کرده اند.

آبادان

ماموران در ادامه پی بردند که زنان و دختران زیادی در دام سرقت های وحشت آور این دزدان پراید سوار گرفتار شده اند و این دزدان حرفه ای در محل هایی این سرقت های وحشت آور را به اجرا در می آوردند که حتی در بررسی دوربین های مداربسته نیز ردی از آنها به دست نیامد.

شکارچی زنان و دختران آبادانی زیر ذره بین پلیس

کارآگاهان در گام بعدی با توجه به افزایش این پرونده های سرقت اقدامات فنی و اطلاعاتی کلید زده شد و کارآگاهان در مسیرهایی که احتمال می دادند سارقان از آنجا عبور کرده باشند را قدم به قدم مورد بررسی قرار دادند تا اینکه یکی از دوربین های مداربسته سرنخ اصلی را در اختیار ماموران قرار داد.

ماموران پلیسی در این مرحله با سرنخ به دست یکی از سارقان را که حسین که در شادگان زندگی می کند را شناسایی کردند و تصویر متهم وقتی پیش روی 11 زن و دختر آبادانی قرار گرفت او را به همان سارق خشن پراید سفید رنگ معرفی کردند.

بدین ترتیب مفخیگاه حسین در شهر شادگان ردیابی شد و در عملیاتی غافلگیرانه این سارق خشن دستگیر شد و در حالی خود را بیگناه می دانست که طعمه هایش او را شناسایی کرده بودند.

همدستان حسین برای اینکه او را معرفی کنند در زمان بازداشت حسین، زورگیری های خشن را با پراید سفید رنگ در آبادان به اجرا گذاشتند و همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی آبادان و استان خوزستان با اقدامات فنی و پلیسی 2 همدست دیگر را شناسایی کردند و در عملیاتی غافلگیرانه 2 سارق دیگر در شهر اهواز دستگیر شدند.

در تحقیقات از 3 متهم دستگیر شده مشخص شد این دزدان به شیوه مسافرکشی با پراید سفید زنان و دختران را در شهرهای استان خوزستان هدف سرقت های وحشت آور قرار داده اند.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای شناسایی دیگر طعمه های این سارقان خشن ادامه دارد و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی استان خوزستان قرار گرفته اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 605381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟