جولان کلاهبرداران به بهانه فروش عتیقه جات / پایان 10 میلیارد کلاهبرداری در گرگان + عکس

به گزارش رکنا ، سرهنگ سعید دادگر ، فرمانده انتظامی گلستان اظهار داشت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط عده‌ای ناشناس، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی‌های مقدماتی ماموران مشخص شد، متهمان که اهل استان خراسان شمالی بودند طعمه‌های خود را در گلستان و مازندران شناسایی کرده و به بهانه فروش تعداد زیادی سکه و اشیاء عتیقه با قیمتی مناسب با آنان قرار ملاقات حضوری می‌گذاشتند.

جلب اعتماد مالباختگان با 2 سکه

فرمانده انتظامی استان افزود: در این قرارها، متهمان با نشان دادن دو عدد سکه واقعی، اعتماد مالباختگان را جلب و پس از دریافت مبالغ هنگفتی وجه نقد، تعداد زیادی سکه و عتیقه‌جات تقلبی به آنان فروخته و از محل متواری می‌شدند.

سرهنگ دادگر تصریح کرد: در مواردی نیز که خریداران متوجه تقلبی بودن اشیاء عتیقه می‌شدند، کلاهبرداران با تهدید مبالغ را گرفته و متواری می‌شدند.

دستگیری باند 4 نفره کلاهبرداری عتیقه جات در گرگان و آق‌قلا

این مقام انتظامی گفت: سرانجام ماموران، اعضای این باند 4 نفره را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضابی طی دو عملیات جداگانه در مخفیگاهشان در گرگان و آق‌قلا دستگیر کردند.

وی بیان داشت: متهمان در مواجهه با مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و تاکنون به ارتکاب 11 فقره کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ 100 میلیارد ریال اقرار کردند.

سرهنگ دادگر با تاکید بر مقابله بی‌امان پلیس با مجرمان و مخلان امنیت جامعه، خاطرنشان کرد: افرادی که به شیوه مشابه از آنان کلاهبرداری شده است می‌توانند به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 601074 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟