فرار مرد خطرناک حبس ابدی از شیراز

شرور تحت تعقیب مراجع قضائی با سابقه شرارت در استان‌های مختلف کشور دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تیزبینی و اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان چابهار شرور تحت تعقیب مراجع قضائی، با چندیدن سابقه شرارت در استان های مختلف کشور، دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سردار محمد قنبری  اظهار کرد: با تیزبینی و اقدام به موقع مأموران انتظامی شهرستان چابهار شرور تحت تعقیب مراجع قضائی، با چندیدن سابقه شرارت در استان های مختلف کشور، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: این متهم 38 ساله که جرائمی چون حمل سلاح گرم، ایجاد رعب و وحشت عمومی، قاچاق مواد مخدر و سرقتهای مسلحانه را در پرونده خود دارد، مدتی قبل به جرم قاچاق محموله سنگین مواد مخدر از سوی مراجع مراجع قضائی استان فارس به حبس ابد محکوم شده بود که پس از فرار از استان مذکور به شهرستان چابهار گریخته بود که روز گذشته در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

بازداشت شرور مسلح زاهدان در عملیات پلیسی

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی شهرستان چابهار، محل دپوی مقادیری قابل توجه لوازم آرایشی و بهداشتی و اقلام دارویی غیر مجاز و قاچاق در انبار یک مجتمع تجاری در شهرستان مذکور شناسایی شد.

این مسؤول بیان کرد: در بازرسی از این محل، تعداد یک میلیون 109 هزار و 53 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، بهمراه 10 هزار و 65 عدد اقلام دارویی غیر مجاز قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال کشف شد.

سردار قنبری گفت: در این رابطه 2 فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟