2 دست نوشته در صحنه قتل و خودکشی زن و مرد جوان در طبقه 6 هتل اسپیناس پالاس

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، عقربه ها ساعت 4 بعد از ظهر سه شنبه 4 شهریور امسال را نشان می داد که یکی از خدمه های هتل اسپیناس پالاس برای نظافت به یکی از اتاق های طبقه 6 هتل رفت و هر چه در اتاق را به صدا در آورد جوابی نشنید و با توجه به اینکه زن جوان از هتل خارج نشده بود و اقدام به باز کردن در اتاق کرد و با جسد خونین زن و مرد جوان روبرو شد.

همین کافی بود تا ماجرای جنایت هولناک در هتل اسپیناس پالاس به بازپرس ویژه قتل مخابره شود و در ادامه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت به محل اعزام شدند.

بررسی ها نشان از آن داشت زن 26 ساله و پسر 24 ساله با شلیک گلوله به قتل رسیدند و اسلحه شاه کش نیز در کنار جسد پسر جوان روی زمین افتاده بود.

دست نوشته قربانیان جنایت هولناک در هتل اسپیناس پالاس تهران

در بررسی ها مشخص شد که زن جوان 2 روز قبل به هتل مراجعه کرده است و 2 دست نوشته در کاغذهای جداگانه و با دست نوشته متفاوت در صحنه جرم پیدا شد که در آن از خانواده هایشان حلالیت طلبیده بودند و در وصیت نامه خود از انتقال اموالشان به چه کسانی نوشته و در خصوص بدهکاری هایی که داشتند نوشته بودند و مشخص نبود چه کسی به دیگری شلیک کرده است که بازپرس پرونده دستور داد تا جسد زن و مرد جوان برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شود.

تحقیقات پلیسی در صحنه جرم

کارآگاهان در تحقیقات میدانی پی بردند که 2 روز قبل زن جوان همراه پسر 24 ساله وارد هتل شدند و زن جوان با گرفتن کارت اتاق به سمت اتاق خودش می رود اما در میان راه کارت را در اختیار پسر جوان قرار می دهد و خودش از طریق پله ها به طبقه ششم هتل اسپیناس پالاس می رود و پسر جوان نیز با در اختیار داشتن کارت اتاق سوار بر آسانسور به طبقه ششم می رود.

تیم پلیسی در گام بعدی اطلاع پیدا کردند که در مدت 2 روز زن و پسر جوان از اتاق خارج نشدند و حتی زمانیکه خدمتکار هتل برای تحویل دادن غذا به اتاق مراجعه می کرده پسر جوان را داخل اتاق مشاهده نکرده که احتمال می رود پسر جوان در زمان مراجعه خدمتکاران هتل داخل اتاق پنهان شده است.

3 فرضیه در جنایت هتل اسپیناس پالاس

3 فرضیه پلیسی در این پرونده وجود دارد که در فرضیه اول احتمال می رود یک نفر وارد اتاق شده و دست به قتل زده است و در فرضیه دوم، احتمال می رود زن جوان ابتدا دست به خودکشی زده و سپس پسر جوان با برداشتن اسلحه به زندگی خود پایان داده است و در فرضیه سوم احتمال می رود که پسر جوان ابتدا دست به قتل زن جوان زده و سپس دست به خودکشی زده است.

در بررسی تیم تشخص هویت در صحنه جرم احتمال داده شد که زن جوان زودتر از پسر جوان به کام مرگ فرو رفته است که تحقیقات در خصوص این پرونده جنایی ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، بازپرس ویژه قتل دستور داد تا نسبت زن و پسر جوان مشخص و دوربین های مداربسته هتل مورد بازبینی قرار گیرد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

شنیده ها در محل جنایت

به گزارش پایگاه خبری رکنا، تحقیقات و شنیده ها حاکی از آن است که پسر جوان برادرشوهر، زن جوان بوده و از شهر اراک به تهران آمده اند که بازپرس پرونده دستور داده تا برای روشن شدن نسبت این زن و مرد جوان تحقیقات تکمیلی صورت گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 599520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟