راز پلید پلیس سر تا پا مجهز در پردیس چه بود + جزئیات

به گزارش رکنا، ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با اشاره به دستگیری شخصی به هویت حمید دهنوی به غصب عنوان مامور نیروی انتظامی ، استفاده از لباس نظامی ، نگهداری کلت کمری و تظاهر به امر وکالت گفت: متهم با جعل کارت شناسایی خود را مامور پلیس و وکیل پایه یک دادگستری معرفی کرده است که حدود یکصد برگه قرارداد وکالت و کارت شناسایی که در آن وکیل معرفی شده است کشف و ضبط شد .

دستگیری شیادان حرفه ای در فردیس

دادستان عمومی و انقلاب فردیس افزود: متهم با پوشش لباس نیروی انتظامی اقدام به اخاذی از مردم می‌نمود و با جعل کارت وکالت و معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری از مردم کلاهبرداری کرده است .

دستگیری پلیس و وکیل قلابی در فردیس

خاکی با بیان اینکه تصویر متهم در اجرای ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی کیفری منتشر می‌شود گفت: شهروندانی که با این روش‌ها از آنان کلاهبرداری شده است جهت تشکیل پرونده و طرح شکایت به دادسرای فردیس شعبه ۴ بازپرسی مراجعه کنند.

او افزود: شهروندان باید در مواجه با ماموران و افرادی که خود را مامور ادارات و سازمان های دولتی معرفی می کنند حتما کارت شناسایی آنان را رویت کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 596249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟