عملیات پلیس تهران و کرج برای آزادی گروگان میلیاردی / پای یک زن در میان بود

 فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری ربایندگان مرد 60 ساله در پاکدشت خبر داد.

به گزارش رکنا ، سردار "کیومرث عزیــــزی " در این باره اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به یگان انتظامی شهرستان پاکدشت با اعلام مفقودی پدر 60 ساله خود مبنی بر آنکه وی محل کار را با یک دستگاه خودرو زانتیا ترک کرده و تاکنون به محل سکونتش بازنگشته و پاسخگوی تماس تلفنی اعضای خانواده اش نیز نیست، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 11 مرکزی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدانی گفت: جستجو در دستورکار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت قرار گرفت و با آغاز رسیدگی به پرونده، ماموران مطلع شدند که از شماره‌ای ناشناس با شاکی تماس گرفته و مطالبه 50 میلیارد ریال در مقابل آزادی پدرش شده‌است.

سردار عزیزی عنوان کرد: پس از گذشت یک هفته با درخواست وجه در قبال آزادی مرد 60 ساله، پرونده از فقدانی وارد موضوع آدم ربایی شد و با اقدامات فنی و پلیسی، محل اختفای آدم ربایان در شهر کرج استان البرز شناسایی شد.

آدم ربایان در کرج با تلاش پلیس دستگیر شدند

وی بیان کرد : پس از هماهنگی‌های قضایی و اخذ نیابت، چندین اکیپ از ماموران پلیس آگاهی به آدرس مذکور اعزام و با همکاری ماموران کلانتری دهقان ویلا شهر کرج در یک عملیات منسجم و هماهنگ، متهمان را که 2 مرد و یک زن بودند دستگیر کرده و مرد ۶۰ ساله را از چنگال آدم ربا ها نجات دادند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ارتکاب آدم ربایی به انگیزه مالی اعتراف و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 595916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟