قتل زجر آور پسر 5 ساله توسط نامادری اش در جوانرود / خودکشی مادر ژیار کوچولو

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری نامادری جوانی خبر داد که "ژیار" کودک 5 ساله همسر خود را در شهرستان جوانرود قربانی حسادت و کینه توزی خود کرد.

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمدرضا آمویی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از گزارش قتل یک پسر بچه حدود 5 ساله به پلیس آگاهی جوانرود، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ژیار کوچولو

وی ادامه داد: کاراگاهان در تحقیقات گسترده و تخصصی خود پس از بازجویی از نزدیکان کودک، به اظهارات نامادری وی مشکوک و بررسی های خود را روی وی متمرکز کرده تا اینکه زن جوان خیلی زود به قتل پسر همسر خود اعتراف می کند.

اعترافات نامادری ژیار

سرهنگ آمویی تصریح کرد: نامادری قاتل در اعترافات خود عنوان کرده که حدود یک سال پیش با پدر ژیار ازدواج و این کودک تا چندی پیش نزد پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می کرده و به تازگی نزد آنها آمده بود.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: آنچه که زن قاتل عنوان کرده، وی حضور کودک معصوم را مانعی برای تداوم محبت های همسرش دیده و از همین رو تصمیم می گیرد ژیار 5 ساله را از سر راه بردارد.

نامادری با چاقو به جان ژیار کوچولو افتاد

وی گفت: نامادری قاتل در فرصتی مناسب پسر همسرش را به باغی می کشاند و ابتدا با گذاشتن دست مقابل دهانش وی را بیحال کرده و سپس با چاقو مچ دستان کودک بی گناه را زخمی می کند.

سرهنگ آمویی ادامه داد: پس از آنکه این زن جنایتکار پیکر نیمه جان کودک را برای ساعتی در باغ رها می کند دوباره به محل جنایت بازگشته و متوجه جان باختن او می شود، سپس برای صحنه سازی وی را به یک بلندی برده و او را به پایین پرتاب می کند تا مرگ ژیار 5 ساله را یک حادثه جلوه دهد.

ژیاز 5 ساله به قتل رسید

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با ابراز تاسف عمیق از وقوع این جنایت دلخراش، گفت: ژیار 5 ساله در حالی قربانی حسادت و کینه توزی نامادری خود شد که با کمی تدبیر و درایت می شد از وقوع آن جلوگیری کرد.

خودکشی مادر ژیار

وی با بیان اینکه قاتل 31 ساله طبق اظهارات خود مجبور به جدایی از همسر اول خود شده است، یادآوری کرد: مادر ژیار 5 ساله نیز زمانی که وی تنها یک سال و نیم داشته خودکشی می کند و تا روزهای پایانی عمر کوتاه خود نزد پدربزرگ و مادرش زندگی می کرده است.

سرهنگ آمویی در پایان از آمادگی مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری ها برای ارائه مشاوره های لازم در تمامی زمینه ها به صورت رایگان به شهروندان خبر داد و گفت: دریافت مشاوره های تخصصی زمانی که انسان به بن بست می رسد می تواند از بروز بسیاری اختلافات و اتفاقات ناگوار پیشگیری کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584470 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟