فروش دختر 11 ساله به پیرمرد 90 ساله بوشهری  +  فیلم تکاندهنده
حجم ویدیو: 15.40M | مدت زمان ویدیو: 00:02:05

فیلم کودک همسری در استان بوشهر

به گزارش رکنا، علیرضا حاجیونی مدیرکل بهزیستی استان بوشهر در تشریح انتشار کلیپ منتشر شده کودک همسری مرد سالخورده در شهرستان دشتستان اظهار داشت: به محض اطلاع از کلیپ پخش‌شده در خصوص مصداقی از کودک‌همسری در شهر برازجان، دو تن از کارشناسان بهزیستی به آدرس اعلام شده که محل زندگی خانواده کودک آزاردیده که از تبعه خارجی و فاقد مجوز اقامت بودند، اعزام شدند.

فروش دختر 11 ساله به ازای 21 میلیون تومان

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: طی حضور چندین ساعته همکاران اورژانس اجتماعی شهرستان دشتستان در محل و با بررسی میدانی و پرسش و پاسخ از همسایگان مشخص شد که پدری از اتباع خارجی، فرزند۱۱ساله خود را با اخذ ۲۱میلیون تومان به عنوان شیربها به مرد سالخورده‌ ۹۰ ساله از اتباع خارجی می‌دهد.

وی در تشریح بیشتر ماجرا گفت: پس از آنکه پدر متوجه تهیه گزارش تصویری و پخش کلیپ در فضای مجازی میشود، مورد شماتت همسر خود نیز قرار می‌گیرد و از این معامله پشیمان می‌شود.

حاجیونی تصریح کرد: طی زمان حضور کارشناسان بهزیستی و تاکنون، خانواده در محل رویت نشدند اما مقرر شده به تناوب و در زمانهای مختلف توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان از محل مورد نظر بازدید شود تا به محض حضور اعضای خانواده، نسبت به انجام تشریفات لازم مصاحبه و مداخله تخصصی و نیز تعیین تکلیف موضوع اقدام مقتضی صورت پذیرد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هر سه نفر از افراد مورد اشاره اتباع خارجی هستند و به همین منظور دستورات لازم جهت تهیه گزارش مددکاری و ارسال به مراجع قضایی و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی جهت هرگونه اقدام مقتضی صادرشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟