راز مرگ تلخ رژینا کوچولو در مدرسه چه بود! / خوابید و بیدار نشد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، آبان ماه سال 97 بود که خانواده رضایی با حادثه‌ای هولناک روبه رو شدند و دختر خردسالشان را به طرز عجیبی از دست دادند.

چه حادثه ای باعث شد رژینا کوچولو جانش را از دست بدهد؟

مادر رژینا به خبرنگار رکنا گفت: 7 آبان ماه دخترم با خوشحالی از مدرسه به خانه آمد. وقتی دلیل خوشحالی اش را پرسیدم با شور وشوق از مبصر شدنش در کلاس برایم گفت. قند در دل دخترم آب شده بود اما ماجرای دیگری هم برای تعریف کردن داشت. ماجرایی که انگار خیلی نگرانش کرده بود.

وی ادامه داد: حس مادرانه ام می گفت اتفاقی برای دخترم رخ داده اما او حال خوبی داشت و پس از صرف غذا مثل شب های دیگر به رختخواب رفت وخوابید صبح بود که کمی زودتر از بقیه بیدار شدم ، به سراغ رژینا رفتم تا او را برای رفتن به مدرسه بیدار کنم. اما وقتی بالای سرش رفتم و او راتکان دادم متوجه شدم تمام بدنش سرد شده و از دهان و بینی اش کف بیرون آمده است.

مریم مادر روژینا ادامه می دهد: خیلی ترسیده بودیم ،همسرم را از خواب بیدار کردم و او را هم درجریان ماجرا قرار دادم . بلافاصله او را به بیمارستان غرضی ملایر بردیم که از شهر کوچکمان جوکار تا آنجا حدود 20 کیلومتر فاصله است .درهمان معاینات اولیه مشخص شد از مرگ دخترمان حدود 5 تا 6 ساعت گذشته است. با شنیدن این خبر دنیا روی سرمان خراب شد. نمی توانستیم باور کنیم روژینا که چراغ خانه مان دیگر درمیان ما نیست و حالا باید عمری با جای خالی او سرکنیم . برای یک پدر و مادر مرگ فرزند سخت است آن هم دختریی مثل روژینا که ورزشکار بود و از توان بدنی بالایی برخوردار بود.

آغاز یک پرونده عجیب

با مرگ روژینا ،جسد دخترک برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی ملایر منتقل شد تا با اعلام اینکه مصرف موادمخدر، متادون ،شیشه و یا آمفی تامین این کودک جان خود را از دست داده است خانواده رژینا برای روشن شدن ماجرا کفش های آهنی پایشان کردند و 19 ماه پیگیر پرونده مرگ عجیب رژینا شدند.

مادر رژینا از چند ماه پیگیری پرونده مربوط به مرگ روژینا به خبرنگار رکنا گفت: وقتی پزشکی قانونی اعلام کرد دخترمان به چه دلیل جان باخته شوکه شدیم. ما مطئن بودیم که دخترمان را حشره نیش زده است. بچه های مدرسه این صحنه را دیده بودند و چند باری ماجرا را برای ما تعریف کردند. از طرفی در کل خانواده خود حتی یک نفر معتاد هم نداریم، چه طور امکان دارد دختر بی گناه من بر اثر مصرف مواد مخدر جانش را از دست داده باشد.

وی ادامه می دهد: به این رای اعتراض کردیم، به همین خاطر پرونده به پزشکی قانونی همدان فرستاده شد تا دوباره مورد بررسی قرار بگیرد.این بار گفتند علت مرگ نامشخص است . اما دیگر چه فایده ای داشت آبروی ما در شهر رفته بود و انگشت نمای همه شده بودیم . من و همسرم نمی توانستیم به راحتی از این ماجرا بگذریم، به همین خاطر دوباره به این رای هم اعتراض کردیم. این بار پرونده برای بررسی بیشتر به اراک فرستاده شد. نکته عجیب اینجا بود که پزشکی قانونی اراک هم علت مرگ را نامشخص اعلام کرد و گفت ما علم تشخیص این مرگ را نداریم و نظر پزشکی قانونی همدان مورد تأیید ماست.

اما این بار هم خانواده رضایی دست از کار نکشیدند و دوباره به رای اعتراض کردند تا اینکه سرانجام پیگیری های آنها باعث شد پرونده برای بررسی بیشتر و اعلام نظر نهایی به پزشکی قانونی تهران منتقل شود.

نیش حشره باعث مرگ رژینا شد

مریم مادر روژینا در این باره می‌گوید: زمستان سال گذشته بودکه پرونده مربوط به مرگ دخترم برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی تهران انتقال یافت. در این چند ماه سختی کشیدیم . باورمان نمی شد به این راحتی دخترمان از دست داده باشیم . تمام امیدمان این بود که با مشخص شدن علت اصلی مرگ روژینا هم خون دخترمان پایمال نشود و هم آبروی رفته مان در میان دوست و آشنا و فامیل برگردد.

او ادامه می دهد:همین چند روز پیش وقتی نظریه پزشکی قانونی آمد و علت اصلی مرگ دخترم مشخص شد، کارشناسان اعلام کردند نیش حشره باعث مرگ دخترمان شده است، نمی دانستیم خوشحال باشیم یا ناراحت .

خوشحال از اینکه بالاخره اصل ماجرا مشخص شد یا ناراحت از اینکه چرا باید شاهد مرگ دخترمان می بودیم و برای مشخص شدن اصل ماجرا این همه دوندگی کنیم .

وی در پایان ادامه داد: من و همسرم از زحمات پزشکی قانونی تهران بزرگ که باعث شد پس از ماه ها تلاش پیگیری گره از پرونده مرگ دخترم رژینا باز شود تشکر می کنیم و امیدوارم که قانون پیگیر تا اگر افرادی دراین میان کم کاری و حتی پنهان کاری کرده باشند به سزای اعمالشان برسند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 572708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟