بلای هولناکی که 3 مرد مسلح سر پسر جوان در کوه های کرمان آوردند

3 مرد مسلح با ربودن پسر جوانی از استان هرمزگان او را به کوههای کرمان منتقل کرده و قصد باج گیری یک میلیاردی از خانواده اش را داشتند اما بعد از 25 روز این جوان توسط پلیس از چنگ آدم ربایان نجات یافت.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره گفت: با تلاش بی وقفه و پی جویی های گسترده ماموران پلیس شهرستان رودبار جنوب یک جوان هرمزگانی که به صورت مسلحانه گروگان گرفته شده و در یک نقطه از این شهرستان گرفتار آدم ربایان بود، آزاد شد.

وی ادامه داد: در پی اعلام یک مورد آدم ربایی از شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان ۲۵ روز قبل و فرار آدم ربایان به سمت استان کرمان، پی جویی این موضوع با جدیت تمام در دستور کار پلیس قرار گرفت. در این رابطه با تلاش بی وقفه و پی جویی های گسترده ماموران پلیس شهرستان رودبار جنوب مشخص شد فرد گروگان گرفته شده در حوالی کوه های میل فرهاد و طبق نمداد شهرستان رودبار نگهداری می شود و آدم ربایان در ازای آزادی او ۱۰ میلیارد ریال وجه نقد را از خانواده وی مطالبه کرده اند.

سردار ناظری گفت: با توجه به حساسیت موضوع، تیم های تخصصی از پلیس آگاهی شهرستان رودبار جنوب تحت هدایت پلیس مرکز استان با انجام کار اطلاعاتی، محل اختفاء گروگان را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه آزاد و در این رابطه ۳ گروگان گیر را دستگیر کردند. اینمقام انتظامی ادامه داد: پدر گروگان با فروش طلاجات دختر نوعروس و برخی اموال دیگرش قصد پرداخت مبلغ تعیین شده به گروگان گیران را داشت که بحمدالله در ظل توجهات الهی و با همت رزمندگان پلیس بدون پرداخت هیچ وجهی، فرزند ۲۱ساله اش پس از ۲۵ روز گرفتاری و اسارت در سلامت کامل به آغوش خانواده اش بازگشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 572160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟