این 2 سارق عاشق خودروی پراید بودند / شلیک های پلیس به کار دزدان پایان داد

به گزارش رکنا ، سردار محمدیان گفت: سارقان خودروهای پراید در کرج دستگیر شدند و به ۵۰ فقره سرقت خودروی پراید و ۱۰۰ فقره سرقت داخل خودرو در مناطقی از جمله عظیمیه، مهرویلا، محمدشهر و فردیس اعتراف کردند.

« سردار عباسعلی محمدیان» از اجرای طرح کنترل مناطق جرم خیز و پیشگیری از سرقت خودرو در این مناطق با هدف تحت نظر قرار دادن سارقان سابقه دار و آزادشده از زندان و نیز افراد مظنون در راستای پیشگیری از وقوع سرقت خبر داد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به شناسایی یک دستگاه خودروی پراید سرقت شده از منطقه مهرویلای کرج بیان کرد: با مشاهده و استعلام این خودرو بلافاصله دستور توقف صادر شد اما راننده خودرو بی توجه به هشدار پلیس با حرکت در خلاف جهت خیابان اقدام به فرار کرد.

تیراندازی پلیس به خودروی سارق فراری

وی افزود: مأموران پلیس با شلیک هوایی و شلیک به سمت چرخ های عقب خودرو، آن را متوقف و راننده را دستگیر کردند. متهمان به 50 فقره سرقت خودروی پراید و 100 فقره سرقت داخل خودرو در مناطقی از کرج از جمله عظیمیه، مهرویلا، محمدشهر و فردیس اعتراف کردند.

محمدیان عنوان کرد: متهم به همدستی یک نفر در سرقت ها اعتراف کرد که وی نیز در عملیاتی دستگیر شد. متهمان بیشتر خودروهای پراید مدل های قدیمی فاقد سیستم ایمبولایزر و تجهیزات داخلی و محتویات صندوق آن ها را سرقت و خودروها را در حاشیه شهر رها می کردند زیرا سرقت آن ها نسبت به سایر مدل ها آسان تر است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به شناسایی تمامی مالباختگان، ارزش اموال مسروقه را 15 میلیارد ریال اعلام و تأکید کرد: شهروندان از پارک خودروهای خود در محل های خلوت برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید

کدخبر: 567551 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟