رسوایی یک زن شیاد در کاشان / بلایی که سر دختر جوان آورده بود!

به گزارش رکنا، سرهنگ قربانی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در کاشان خبر داد و بیان داشت: در پی شکایت خانمی ۲۳ ساله مبنی بر انتشار تصاویر وی در صفحه‌ای جعلی در شبکه مجازی اینستاگرام این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای کاشان قرار گرفت.

سرهنگ قربانی با اشاره به اینکه متهم یا متهمین تصاویر شاکی را به صورت توهین آمیز و غیر اخلاقی در این صفحه منتشر می‌کردند، خاطرنشان کرد: پلیس فتای انتظامی شهرستان کاشان در نهایت توانست متهم را که خانمی ۳۲ ساله بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کند.

وی با بیان اینکه متهم با توجه به ادله موجود به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه کاربران نباید عکس‌های شخصی خود را در سایت‌های عمومی و تلفن همراه دوستان خود قرار دهند، تاکید کرد: این باعث می‌شود افرادی که با کاربران رابطه دوستی دارند با کوچک‌ترین اختلاف به منظور انتقام گیری یا ضربه زدن به طرف مقابل مبادرت به انتشار تصاویر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟