دستگیری " م ح " سارق جوان کاشانی / اعتراف به 24 فقره دزدی

به گزارش رکنا،  سرهنگ پاسدار "علی قربانی" فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: درپی وقوع سرقت‌های متعدد قطعات خودرو از خودروهای سنگین در سطح شهر کاشان مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد؛ مأموران پلیس آگاهی این شهرستان طی تحقیقات و بررسی‌های شبانه‌روزی و انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق بنام "م _ح " ۳۲ساله را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود : متهم در ابتدا سرقت‌های صورت گرفته را انکار، که پس از بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیس، مشاهده شواهد و مدارک تاکنون به ۲۴مورد سرقت قطعات خودروهای سنگین و لوازم داخل صندوق عقب خودروهای سواری شامل زاپاس و جک اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

وی به شهروندان توصیه نمود : از تجهیزات ایمنی و قفل‌های مناسب جهت حفاظت از خودروهای خود استفاده و حتی‌المقدور از پارکینگ جهت پارک خودرو استفاده نمایند و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و در این رابطه همکاری نزدیکی با پلیس داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟