پشت پرده شوم 5 آرایشگاه زنانه در مهاباد فاش شد

به گزارش رکنا، مدیر بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد گفت: در راستای تشدید نظارت بر بازار در گام دوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، پنج واحد آرایشگاه متخلف زنانه در این شهرستان پلمب شد.

قاسم امینی روز دوشنبه  اظهار داشت: این پنج واحد آرایشگاه زنانه با وجود ممنوعیت فعالیت مشاغل پر ریسک، به پذیرش مشتری و ارایه خدمات اقدام کرده بودند که توسط ماموران بهداشت محیط شناسایی شدند.

کرونا 5 آرایشگاه زنانه مهاباد را تعطیل کرد

وی ادامه داد: روز گذشته نیز یک واحد کبابی به دلیل ثبت‌نام نکردن در سامانه سلامت، آشنا نبودن به پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت خارج از دستورالعمل پلمب شد.

وی اضافه کرد: تاکنون صاحبان سه واحد دیگر نیز ضمن دریافت اخطاریه به صورت داوطلبانه اقدام به تعطیلی واحدهای خود کردند.

مدیر بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد با بیان اینکه بازاریان و کسبه مهاباد قبل از بازگشایی واحدهای صنفی خود باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند، ادامه داد: با اعلام ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای این شهرستان تمام واحدهای صنفی غذاخوری‌ها، کبابی‌ها، ساندویچ و فست فودها تا اطلاع ثانوی تعطیل است و حق ارائه خدمات حتی به صورت بیرون‌بر را نیز نخواهند داشت.

امینی ادامه داد: در این مدت تنها واحدهای صنفی غذاهای آماده که دارای پروانه کسب در این حوزه هستند، حق ارائه خدمات آن به صورت بیرون‌بر دارند.

فعالیت واحدهای صنفی مهاباد در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان از ۲ ماه قبل تعطیل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 562841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟