کشف میلیاردی کالای قاچاق از انباری در جنوب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ " ابراهیم قلی زاده "  اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در انباری در جنوب تهران، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت و مشخص شد که مالک انباری با همکاری همدستش به دفعات مختلف کالای قاچاق در این مکان جمع آوری کرده است.

این مقام انتظامی افزود: با شناسایی هویت مالک انباری و همدستش، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری هر 2 متهم و بازرسی از انباری اخذ شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه تیمی از ماموران برای دستگیری هر دو متهم به مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی گفت: در بازرسی از داخل انبار مقادیری کالا قاچاق شامل 19 هزار و 500 عدد لوازم جانبی گوشی تلفن همراه از قبیل هنذفری، شاژر، اوتی جی، باطری و 128 هزار و 700 عدد انواع لامپ فلورسنت فاقد هرگونه مدارک گمرکی و فاکتور های خرید کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کالاها موجود در انباری به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران تحویل شد، ابراز داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 6 میلیارد ریال بر آورد کرده اند.

رئیس پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی پایتخت در پایان گفت: هر 2 متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه جنوب این پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار تعزیرات حکومتی شهرری قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟