زمینگیر شدن سارقان خودرو با شلیک پلیس

به گزارش رکنا، سرهنگ "جهانشاه تیموری" با اعلام این خبر گفت: ساعت 2 بامداد پایان هفته گذشته ماموران گشت کلانتری برای پیشگیری از وقوع جرم در محدوده استحفاظی در حال گشت زنی بودند که تیمی از ماموران در نزدیکی فرهنگسرای خاوران با مرد جوانی که در حال باز کردن در خودروی پژو 206 بود روبرو شدند.

وی افزود: سارق جوان به محض مشاهده ماموران با پای پیاده شروع به فرار کرد و در حالی که ماموران در تعقیب متهم بودند، متهم سوار بر یک خودروی پراید که همدستش پشت فرمان بود به فرار خود ادامه داد.

این مقام پلیسی ابراز داشت: ماموران پس از یک تعقیب و گریز پلیسی با توجه به اینکه سارقان به دستور ایست پلیس توجه نمی کردند تیر هوایی شلیک کرده و در ادامه لاستیک خودرو را هدف قرار دادند و موفق به توقیف خودرو و دستگیری هر دو سارق جوان شدند.

رئیس کلانتری نبرد عنوان کرد: ماموران در بازرسی خودرو موفق به کشف زیادی لوازم سرقتی داخل خودرو شدند و در ادامه یک کوله پشتی از سارقان کشف شد که ابزار، ریموت و سوئیچ های خودروهای مختلف داخل آن بود.

سرهنگ تیموری گفت: ماموران در ادامه اطلاع پیدا کردند که خودروی سارقان نیز سرقتی است و متهمان با توجه به مدارک و شواهد پلیسی به 5 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند و عنوان داشتند که به سراغ خودروهایی می رفتند که فاقد سیستم امنیتی بود و برخی خودروها نیز قفل درهایشان باز بود که به راحتی اقدام به سرقت می زدند.

وی افزود:: متهمان که اعتیاد به مواد مخدر دارند پس از اعتراف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ تیموری در پایان اظهار داشت: شهروندان بعد از پیاده شدن از خودرو حتما از قفل شدن درهای خودروهایشان اطمینان پیدا کنند و خودروها را به سیستم امنیتی و دزدگیر مجهز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 558699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟