تعقیب و گریز پلیسی برای دستگیری 2 سارق تهرانی

به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 132 نبرد گفت: دستگیری متهم سوم پرونده و کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ "جهانشاه تیموری" گفت: شامگاه سه شنبه سیزدهم اسفندماه سال جاری مردی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 خبری مبنی بر سرقت به عنف خودرو پرایدش را گزارش کرد و تیمی از ماموران کلانتری 132 نبرد برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل در برابر مرد جوانی قرار گرفتند که ادعا می کرد، خودرویش را در اختیار یکی از دوستانش قرار داده بود. او به همراه دو جوان دیگر که از سارقان حرفه ای هستند برای سرقت لوازم داخل خودرو به منطقه سعادت آباد رفته و پس از سرقت لوازم داخل خودرو برای بازگرداندن خودرو به سراغم آمدند.

این مقام پلیسی ادامه داد: صاحب خودرو عنوان کرد، یکی از سارقان با توجه به اینکه از خودروی پراید من خوشش آمده بود خواست تا خودرو را با قیمت خیلی پایینی به او بفروشم که پیشنهادش را رد کردم و سارق جوان با تهدید سلاح سرد، سوئیچ را از من گرفت و همراه یکی از دوستانش سوار بر خودرو شد و پا به فرار گذاشتند.

سرهنگ تیموری گفت: مشخصات خودرو در اختیار تیم های گشتی کلانتری قرار گرفت و خیلی زود خودروی پراید در یکی از خیابان ها شناسایی و دستور ایست برای راننده صادر شد اما دزدان بدون توجه به دستور پلیس به مسیر خود ادامه دادند و در نهایت ماموران برای جلوگیری از خسارت های احتمالی با چند تیر هوایی شلیک کردند و موفق شدند خودرو را توقیف کنند.

رئیس کلانتری 132 نبرد عنوان کرد: در بازرسی از خودروی سرقتی، اموال سرقتی و ابزار آلات دزدان کشف شد و متهمان برای تحقیق به کلانتری منتقل شدند.

سرهنگ تیموری در پایان با اشاره به اینکه دستگیری متهم سوم و کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟