سارق تازه از زندان ازاد شده دوباره دستگیر شد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمود مالمیر رئیس کلانتری150 تهرانسر گفت: اواخر اسفند ماه سال گذشته ماموران کلانتری 150 تهرانسر در جریان سرقت خودروی در منطقه تهرانسر قرار گرفتند و در ادامه تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران در این تحقیقات میدانی موفق به شناسایی سارق شدند و هماهنگی های لازم با مقام قضائی صورت گرفت و پاتوق سارق جوان ردیابی شد.

رئیس کلانتری تهرانسر ادامه داد: تجسس های ادامه داشت تا اینکه خودروی سرقتی به صورت رها شده در روز 5 فروردین ماه در نزدیکی کلانتری کشف شد و ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم به کمین نشسته تا او را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه متهم سوار بر خودروی پژو 405 سرقتی وارد خانه اش شد و زمانی که پلیس برای دستگیری وی وارد عمل شدند، متهم تصمیم به فرار گرفت اما ماموران مانع فرار وی شده و موفق به دستگیری سارق حرفه ای شدند.

سرهنگ مالمیر ادامه داد: در بازجویی از متهم مشخص شد، سارق41 ساله به مدت 6 سال به خاطر سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در زندان بوده و اسفند ماه سال98 با قرار وثیقه از زندان آزاد شده استو دوباره دست به سرقت زده است.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر در پایان گفت: متهم به 5 فقره سرقت اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 558326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟