به گزارش رکنا، ساعت 20 شامگاه چهارشنبه ۳۰ بهمن امسال خبری مبنی بر قتل یک زن ۷۰ ساله به پلیس گزارش شد که گروهی از ماموران برای بررسی موضوع به خانی‌آبادنو و خیابان میعادشمالی اعزام شدند.

ماموران با حضور در خانه با جسد طاهره که در کف آشپزخانه روی زمین افتاده بود و از ناحیه بالای ابرو، سرش به دو‌قسمت تقسیم شده و مغز قربانی کف آشپزخانه پخش شده بود روبه رو شدند.

ماموران در تحقیق از همسایه‌های طاهره اطلاع یافتند پسر خانواده به نام محمد که ۴۷ سال دارد و از ۲۵ سال قبل به مواد مخدر شیشه اعتیاد داشته و به دلیل اعتیادش همسرش از وی جدا شده و با دختر عقد کرده‌اش زندگی می‌کند.

در بررسی‌ها مشخص شد محمد ۱۵ سال قبل نیز تحت تاثیر مواد مخدر شیشه پدرش را به شدت کتک‌زده و باعث فلج شدن و مرگ پدرش می شود که خانواده وی او را می بخشند و این مرد آزاد می شود.

ماموران در این مرحله پی بردند که چندی قبل محمد به کمپ ترک اعتیاد می‌رود اما از شش روز قبل از کمپ بیرون می‌آید و از همان روز درگیری های لفظی محمد با مادر ، خواهر و دخترش به گوش می‌رسد و حتی یک بار دخترش بدون کفش و با لباس خانه از ترس جانش از خانه خارج شده و در این مدت دخترش را وادار به خرید مواد مخدر شیشه کرده است.

تحقیقات حکایت از آن داشت که عامل جنایت مرد شیشه ای است که به این ترتیب ردیابی‌های پلیسی آغاز شد تا این که ماموران در کمتر از 3 ساعت او را در حالی که چاقو به دست داشت در خیابان 22 بهمن در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

مرد شیشه ای در اعترافاتش گفت: جرمم را قبول دارم اما او مادرم نبود و یک شیطان در نقش مادرم بود.

قاتل ادعا کرد در حمام بودم و مادرم که یک شیطان بود به سراغم آمد و گفت یا من تو را می‌کشم یا تو مرا می‌کشی که به سمتم حمله کرد که ۳۰ تا ۴۰ ضربه مشت به سرش زدم و موهایش را کشیدم تا جسدش را داخل یخچال بگذارم تا دیگر او را به سردخانه نبریم و دیگر چیزی به یاد ندارم.

در تحقیقات مشخص شد که قاتل در زمان قتل، مواد مخدر حشیش، شیشه و ۲۰ عدد قرص مصرف کرده است.

قاتل برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545137 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟