قاتل بی رحم مغز زن تهرانی را در کف آشپزخانه پخش کرد / شامگاه چهارشنبه گذشته رخ داد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ عباس مرادی در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه سالجاری خبری مبنی بر قتل یک زن ۷۰ ساله به این کلانتری گزارش شد که تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به آدرس خانی‌آبادنو، خیابان میعادشمالی اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در خانه با جسد شهناز که در کف آشپزخانه روی زمین افتاده و از ناحیه بالا ابرو، سرش به دو‌قسمت تقسیم شده و مغز قربانی کف آشپزخانه پخش شده بود، روبرو شدند.

سرکلانتر دهم ادامه داد: ماموران در تحقیق از همسایه‌های مقتول اطلاع پیدا کردند که پسر خانواده که احمد ۴۷ ساله از ۲۵ سال قبل اعتیاد به مواد مخدر شیشه داشته و بخاطر اعتیادش همسرش از وی جدا شده و با دختر عقد کرده‌اش زندگی می‌کند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بررسی‌ها مشخص شد احمد ۱۵ سال قبل نیز تحت تاثیر مواد مخدر شیشه پدرش را به شدت کتک‌ زده و باعث فلج شدن و مرگ پدرش می شود که خانواده وی او را بخشیده و این مرد آزاد می شود.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران در این مرحله پی بردند که چندی قبل احمد به کمپ ترک اعتیاد می‌رود اما از ۶ روز قبل که از کمپ بیرون می‌آید و از همان روز درگیری های لفظی احمد با مادر ، خواهر و دخترش به گوش می‌رسیده و حتی یکبار دخترش بدون کفش و با لباس خانه از ترس جانش از خانه خارج شده است و در این مدت دخترش را وادار به خرید مواد مخدر شیشه کرده است.

وی عنوان کرد: تحقیقات نشان از آن داشت که عامل جنایت مرد شیشه ای است که ردیابی‌های پلیسی آغاز شد تا اینکه در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه متهم در خیابان ۲۲ بهمن در حالیکه چاقو به دست داشت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام پلیسی ادامه داد: متهم در اعترافاتش گفت: جرمم را قبول دارم اما او مادرم نبود و یک شیطان در نقش مادرم بود.

سرهنگ مرادی در خصوص اعترافات متهم گفت: قاتل ادعا کرد در حمام بودم و مادرم که یک شیطان بود به سراغم آمد و گفت یا من تو را می‌کشم یا تو مرا می‌کشی که به سمتم حمله کرد که ۳۰ تا ۴۰ ضربه مشت به سرش زدم و موهایش را کشیدم تا جسدش را داخل یخچال بگذارم تا دیگر او را به سردخانه نبریم و دیگر چیزی به یاد ندارم.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که قاتل در زمان قتل مواد مخدر حشیش، شیشه و ۲۰ عدد قرص مصرف کرده است.

گفتنی است، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545039 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟