قتل پسر سرکش در مسیر جاده چالوس

به گزارش رکنا، شامگاه جمعه 18 بهمن امسال پسر جوانی با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد پدرش دست به قتل برادر جوانش زده است که در این مرحله تیمی از ماموران کلانتری 160 خزانه برای تحقیقات و بررسی های ابتدایی به صحنه جرم اعزام شدند.

ماموران با حضور در محل جرم با جسد پسر 28 ساله ای که روی صندلی جلوی خودرو با طناب به قتل رسیده بود روبه رو شدند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس شعبانی از دادسرای امور جنایی برای تجسس های فنی در محل حاضر شوند.

پدر این جوان که در صحنه جرم حضور داشت در همان ابتدا دستگیر شد و با چهره ای آشفته و ناراحت با صدای لرزان به قتل پسر جوانش اعتراف کرد.

این مرد که یک معلم بازنشسته است در اعترافاتش گفت: پسرم سال هاست که به مواد مخدر اعتیاد دارد، پنج بار او را به کمپ ترک اعتیاد بردم و پنج بار هم او را در خانه ترک دادیم اما بی فایده بود و پسرم همیشه با من و دیگر اعضای خانواده بدرفتاری می کرد ولی هیچ وقت کسی به او بی احترامی نمی کرد و به خاطر بیماری اعتیادش درکش می کردند.

وی افزود: پسرم روزی چهار وعده ماده مخدر هروئین مصرف می کرد و یک بار پنج میلیون تومان پول از من می خواست و تهدید کرد اگر این پول را تهیه نکنم سرم را می برد.

پدر پسر جوان ادامه داد: عصر بود که پسرم همراه برادرش رفته بودند قرص بخرند که بعد از دقایقی پسر بزرگم وارد خانه شد و با اعتراض ادعا کرد که از رفتارهای برادرش خسته شده و خواست تا جلوی در بروم، همراه پسرم جلوی در رفتیم که پسر معتادم شروع به داد وفریاد کرد و خواست تا او را به جاده چالوس ببریم.

این مرد افزود: من در صندلی عقب نشسته بودم و پسر معتادم در مسیر با برادرش درگیر شد و سر و صدا می کرد که ناگهان در خودرو را باز کرد و خودش را به بیرون پرت کرد، کمی جلوتر توقف کردیم که پسرم سوار بر خودرو شد و گفت: من زنده ام نترسید.

وی ادامه داد: پسرم دوباره شروع به جر و بحث کرد و برای برادرش چاقو کشید، سکوت کرده بودم اما عصبانی بودم تا این که پسر معتادم یک طناب از جیبش بیرون کشید و برادرش را اذیت می کرد که دیگر کنترلم را از دست دادم و طنابی را که در دستش بود، دور گردنش پیچاندم و وقتی به خودم آمدم متوجه شدم پسرم فوت کرده است که به تهران بازگشتیم و به خانه آمدیم.

این پدر گفت: می توانستم جسد پسرم را دفن کنم و کسی متوجه ماجرا نمی شد چون هیچ کسی دنبالش نمی آمد و فقط مادرش نگرانش می شد اما همین الان اگر مرا ول کنید از غمی که به دلم افتاده دق می کنم و خودم هم می میرم، باور کنید با انگیزه قبلی دست به قتل نزدم و هنوز نمی توانم باور کنم پسرم را که پاره تنم بود با دستان خودم کشتم.

بنا بر این گزارش، عامل این جنایت پس از اعتراف به قتل پسرش با دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541973 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟